Myspys...

Vilken härlig dag jag haft idag. Började med att sova ut ordentligt. Klev inte upp förrän klockan halv tolv... Cyklade sen till min bror å tillbringade eftermiddagen med dom. När vi sitter å fikar så säger Kevin att han skulle vilja sova över hos mig!! Å, vad glad jag blev!! Självklart fick han det!! Så han packade en lite väska å så tog vi och cyklade hemåt tillsammans. Han var lite skeptisk till huruvida jag skulle kunna hålla hans tempo!!?? Jag talade dock om för honom att jag sällan cyklar sakta, för av nån anledning så går det inte... Gissa om han blev förvånad när vi kommit halvvägs å det var han som kom lite på efterkälken!!???
Vi gjorde ett stopp på ica å köpte lite godis. När vi kom hem så hjälpte han till att göra müsli, så vi har till frukosten imorgon. Sen såg vi film å nu sover han sen en timme tillbaka...
Jag borde oxå gå å lägga mig för jag antar att det inte blir nån sovmorgon imorgon!!??? Fast det är ju bra, för nästa vecka blir det "dagvecka" å då ska vi va på jobbet 06.30!!! Så det är väl hög tid att vända på dygnet!!


En bild som inte har med dagen att göra men en som är tagen under semestern...

Vad har ni pysslat med idag då???

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken härlig dag!! Farmor blir rent avundsjuk:))Kramkram

2009-08-15 @ 22:34:38
Postat av: Anki

Lät som en riktigt härlig dag..:) Hur gammal är Kevin?



Själv har jag mest latat mig hela dagen, klippt gräset är nog det enda vettiga jag har gjort.. Skönt att ha slappdagar ibland också..:)



Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!

2009-08-15 @ 22:37:32
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Postat av: Kerstin

Det låter som om ni haft en härlig dag.

Själv har jag fotat lite och rensat blåbär som maken plockade idag.

Det är glest med blåbär och mycket är dåligt. Får kasta nästan hälften. Inte kul.

Ha en fin morgondag.

2009-08-15 @ 23:05:57
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Anna G

Här är det städning av hela huset. Ska ha visning nr 3 på tisdag så nu skrubbas det och gnos... Sen blir det fotboll i Boliden! Heja Klara!

Hoppas att ni får en trevlig söndag!

Kram Anna

2009-08-16 @ 11:44:55
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0