Veckan som gått...

Jag kan säga att jag är glad att veckan är över... Vi har hjälpt min mormor att flytta och det tog tid. Började jobba 06.30 varje morgon jobbade till 15 och sen for vi direkt å fortsatte jobba med flytten. Puh, det kändes, kom isäng sent varje kväll. Och som om inte det var nog så ramlade morfar och fick en "kollumfraktur" med andra ord bröt han lårbenshalsen med operation som följd. Operationen gick bra och flytten är överstökad så nu kan vi pusta ut...

Veckan fick ett mysigt avslut då vi var och firade Marcus syster som fyller 30 idag! Hurra, hurra, hurra, hurra!!! Mycke fika blev det och hon hade gjort en otroligt god smörgåstårta (som jag var tvungen att fota)...



Det är pga flytten som jag inte haft varken tid eller ork till att blogga i veckan (nu vet ni som undrat). Men jag tog igen det idag med 2 inlägg.

Hoppas ni får en härlig vecka!
Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Såg gott och proffsigt gjort ut!

2008-09-07 @ 19:52:43
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Uj, vilken vecka du/ni har haft! Hoppas nu bara att morfar tillfrisknar snart!?



Smörgåstårtan ser supermumsig ut!!! :-)



Ha en fin kväll!!!

2008-09-07 @ 20:25:00
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ni har gjort ett jättejobb i veckan - ni är så snälla och hjälpsamma båda två....två räddande änglar:) Smörgåstårtan ser jättefin och jättegod ut.

kramkram

2008-09-07 @ 21:07:14
Postat av: Kerstin

Hej och tack för ditt inlägg på min blogg. Vad kul att ännu en från Umeå känner igen sig. Din blogg verkar jättetrevlig så den kommer jag att följa.

Ha en jättebra dag.

2008-09-08 @ 10:18:17
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Jah Hollis

Den ser verkligen god ut.

Men något säger mig att den kanske inte sorteras in under rubriken hälsokost... :-)

2008-09-08 @ 13:27:36
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: Magnus

Ja, smörgåstårtan var riktigt god! Det andra fikat också var också gott. Roligt att träffa er en stund, det blir ju av personlogistiska skäl inte så ofta...



Pappa och jag har lastat en hel traktorvagn med metallskrot nu. Har kört fram och tillbaka med traktorn i två timmar och pusslat ihop skrotet, kommer garanterat att kännas i kopplingsbenet imorron...

2008-09-09 @ 14:12:28
Postat av: Karolina

Tack för all berömmelse av tårtan...

Ja jag är ju en amatör på smörgåstårtor, men har väl provsmakat några under åren som gått. Måste säga själv att jag blev riktigt nöjd med tårtan, tycker jag lyckades riktigt bra för att vara första gången =)

Njae.. Nån hälsotårta kanske de inte är men de e ju inte så ofta man firar såna kalas och då får man kalasa på en kaloribomb... =) De e ju egnetligen bara en lyxigigare variant av smörgåsar.. ;)

2008-09-09 @ 16:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0