Lördagnatt...

Kändes det som att det var när barnen vaknade 05.45 imorse. Hua, så tidigt!! Jag låtsades sova så vi fick några minuter till att slumra på...
Vi ska snart lämna tillbaka barnen till sina föräldrar å sen ska vi iväg på dop idag och sen äta middag hos Marcus föräldrar ikväll... Mums, det vattnas i munnen redan, det är ju alltid så god mat man får där!

Men först viktigast av allt. Jasmin vill visa sina nya skor, så här kommer dom...



Och så en närbild på "snöflingan"...



Hoppas ni får en fin dag. Det här blir en lång dag...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Dom är för goa:))) och skorna är ju jättefina!!:)

Kramkram

2008-10-25 @ 09:52:39
Postat av: Inte Utan Min Dotter...

Vet du! Jag tycker inte ett dugg synd om er! Ni kunde ju lämna tillbaka de morgonpigga! Det blir svårt för oss att "stoppa" tillbaka lilltjoppan ;)

Det ska kännas i kropp & själ att man har barn skratt



Ville ju nämna att skorna var superfina, jag skulle kunna ha dem själv =)



Hoppas ni hade trevligt på dopen, och att middagen var smarrig!!!

Kramar i massor =)

/P

2008-10-25 @ 19:52:55
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Lallis

Ja idag var det en lite konstig dag. Det märkte jag också när jag vaknade. Jädrans vintertid:P

Jättefina skor!

:)



KRAM från mig till dig.

/Lallis

2008-10-26 @ 11:39:05
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Mrs. b

Min son har också fått likadana skor, ännu ej använda! Dottern brukar ärva sonens skor, och har då hittills bara fått blått&svart, så denna gången tänkte vi det kunde bli lite vitt också (den dan det är dags att ärva :-)

2008-10-30 @ 22:16:37
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0