Blåbärsgröt & Proviva...

Jag kan meddela alla att jag mår bättre idag. Igår var det lite si och så, fick springa på toa flera gånger under dagen. Tack och lov att Marcus köpt hem "Lambi"!!! Framåt kvällen började jag känna mig lite hungrig så jag gjorde lite Blåbärsgröt, vi tänkte att det skulle vara "snällt mot en tom mage"!!???


Det var jättegott! Väldigt många år sedan jag åt detta, kanske därför det var så gott!??


(Bilden lånad från proviva.se)

Marcus köpte även hem "Proviva" som jag drack under kvällen. Detta medans han smaskade på Kaffe å Bullar!!! Hm, ja, lite surt kändes det men helt ärligt så var jag inte sugen på bullar igår så det gjorde inte sååå mycket.
Idag har jag ätit vår vanliga gröt till frukost/lunch å det känns Ok så det blir nog till att jobba imorgon om inget oförutsett händer!!??

Tack för hälsningarna, det värmer! Kram på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Lexie

låter gott med blåbärsgröt :)

2008-10-15 @ 16:38:12
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Maria

Blåbärsgröt har jag aldrig smakat, men det lät väldigt gott. Har du något recept??



Vad skönt att du känner dig bättre!

2008-10-16 @ 19:05:14
URL: http://sextiotalsvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0