Svar på vad "pysslet" bestod i...

Ni var några stycken som blev lite nyfikna på vad "Pysslet" jag beskrev tidigare skulle bli å jag ska inte hålla er på stäckbänken längre så här kommer svaret...

Vi köpte lite sånt här...


Och sånt här...


Tillsammans med "Burkarna" vi köpte tidigare så blev det såhär...

Lite "Smaksatt Olivolja"!!

Vi har aldrig provat göra något sånt här tidigare och har bara gjort på "en höft" så vi hoppas att det ska smaka bra.
Dom är nämligen tänkta som "Gå-bort-present" eller kanske möjligtvis en Julklapp till någon!!???

Vad har ni Pysslat med en onsdagkväll som denna???

(Nu ska jag ta och torka golven... Det är verkligen på tiden...)

Kommentarer
Postat av: Anna B

Jag är ju lärare och jag jobbar även på kvällarna...när jag inte bloggar föstås. Har suttit och skrivit veckobreven (preliminärt eftersom veckan ännu inte är slut än) till föräldrarna. Översatt till engelska, för de föräldrar som inte kan svenska. Och hunnit planera upp vissa delar av morgondagen. Ska nu sätta mig och förbereda adventskalendern till på fredag...för eleverna förstås. Kram Anna

2008-11-26 @ 20:29:41
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Beffa

Vad läckert.

Vi har varit duktiga och varit på maxi och storhandlat. PHU! är helt slut, förkylningen tar ju dessutom typ kål på mig. BLäk.

Handlade dessutom den mysiga balkong granris med lampor grejjen jag sett på rusta så nu sitter den där på balkongen och det är såå mysigt! :)

2008-11-26 @ 21:07:41
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Valley Girl

Wow! Vilka fräscha färger! Ja det var ju bättre än kakor som jag trodde det skulle bli... :)



P.S. Nu skrev jag svar under din komm. oxå ang. jultemat. :)

Postat av: Magnus och Helena

Hej. Tankte pa er nar vi sag nyheter om flygplatsbelagring i Bangkok... Har ni tankt aka via Bangkok nar ni aker till Thailand? Verkar inget vidare att vara dar just nu... Det verkar ga lite i vagor dar.

2008-11-27 @ 02:40:34
Postat av: Marianne

Vilka vackra färger och det ser verkligen gott ut:)))

Kram

2008-11-27 @ 07:55:44
Postat av: maggie

Är det pyssel att mala kaffebönor och sen dricka julkaffe tillsammans med vänner? kram!

2008-11-27 @ 23:44:37
Postat av: Karro

Visst räknas de som pyssel att ta en bowlingmatch i trevligt sällskap.. ;)

2008-11-28 @ 10:06:34
URL: http://enflugasliv.blogg.se/
Postat av: jenny

vad läckert!! Perfekt present när man går på middagar m.m:-)

Trevlig helg/jenny

2008-11-28 @ 13:54:27
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Perfekta presenter juh! :) Jätteläckert och ursnyggt!

2008-11-30 @ 08:53:41
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0