Myspys med barnen...

Gissa om vi myste igår!!?? Vi tände en brasa i öppnaspisen å det är ju hög mysfaktor! Barnen var "eld å lågor" å ville grilla korv men tror ni vi hade tänkt så långt?? Nä, inte alls, vi kom på det när vi kom hem å då kändes det tungt att åka å köpa korv så vi fick klara oss utan å det gick bra det med...


Nallen fick hedersplatsen framför elden!!

Nu ska vi ta och vila inför kvällens fest! Idrottsföreningen på jobbet har sin "årliga" tillställning å det ser vi fram emot. I och med att dom älskade småttingarna tyckte att det var dax att kliva upp 05.30 på en lördag så känner vi oss tröttare än vi brukar en lördageftermiddag så en "nap" är på sin plats...

Hoppas ni har en underbar lördag!!

Kommentarer
Postat av: Lallis

Åh, så mysigt!:)

Kram Lallis

2008-11-22 @ 14:25:04
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ha ha ha...känn på den ni!!! "Go syskonbarnen GO"!!! =) Nu vet ni hur det känns, och då stiger ändå Ally upp en HEL timme före dom!!! Kraaaaam & hoppas ni får en supertrevlig kväll!! Tänkt på mig när du/ni tar första ölen/vinglaset! /Petra m. familj

2008-11-22 @ 15:06:08
Postat av: Anonym

UPS, Ally går inte alls upp en timme tidigare...jag såg ju nu att de går upp samtidigt...så, ni vet precis hur det känns för oss! =)

2008-11-22 @ 15:06:46
Postat av: Sandra

Vad härligt det där ser ut! Verkar som att vi alla riktigt njuter av denna helgen! :) Underbart

Ha en supertrevlig fest ikväll!

Kram

2008-11-22 @ 15:49:08
URL: http://sandrainthevity.blog.se
Postat av: Anna

Jag har haft en skön dag med mina tjejkompisar. Nu är jag hemma och ser fram emot en skön mysig hemmakväll. Saknar pojkvännen dock! =) Kram.

2008-11-22 @ 17:05:07
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ser verkligen mysigt ut:)) och vad gäller barnen....man vänjer sig:)))- Kram

2008-11-22 @ 17:25:45
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Haha "eld och lågor".



Åh vad mysigt det där ser ut!!! Kan tänka mig att ni hade det finemang där framför elden.



Hoppas lördagen varit finfin! Kram

2008-11-22 @ 18:07:09
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Anna B

Fortfarande avis på din öppna spis... Har suttit och sett Prins Caspian med barnen på storbilden! Det var bio känsla och snacks till! Nu sover de så liven hoppas jag! Ser CSI! Ha det så bra!

Kram Anna

2008-11-22 @ 21:43:54
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0