Larz Kristerz...



Fick våra röster ikväll i Dansbandskampen!! Vi gillar dom skarpt å vi insåg ju nu att om man röstar och ringer på det dyrare nummret så bidrar man med 8.50/samtal till Världens Barn! Det tyckte vi var ett bra skäl för att ringa och rösta... Dom gick ju vidare oxå... Tillsammans med Scotts, samma som förra veckan alltså.


(Bilderna lånade från svt.se)

Ja, kan ju nämna att vi har lite långsökt anknytning till Larz Kristerz. Det är nämligen så att en arbetskompis är släkt med en av deltagarna... Men helt oberoende av detta så tycker vi att dom är BÄST!! Vi tror att dom kan gå långt!??

Vad föredrar ni "Stjärnor på is" eller "Dansbandskampen"???

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det är ett svårt val som jag helst inte vill välja mellan! Men det goda kan jag ge med mig. Jag skänkte nämligen pengar till Lions i dag när jag handlade sandningsgrus. Det blev lite i alla fall. vi köpte faktiskt 5 säckar. Kram Anna

2008-11-08 @ 21:36:43
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vi väljer att inte se någonting...men, igår hörde vi allt på det där bandet där en av deltagarna var lillebror till Casper i Arvingarna. Mer än så såg vi inte, vi gick och la oss tidigt!

Hoppas ni har det bäst! KRAAAAAMAR i massor från oss!!!

2008-11-09 @ 09:39:57
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

åh ingen av programmen ärför mig...

kram på dig

2008-11-09 @ 10:30:41
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0