"Spårlöst" gav minnen...



Jag såg lite av "spårlöst" ikväll. Anders sökte sin pappa å hittade honom. Dom var i Thailand å det gjorde att jag fick en stark längtan tillbaka. Så jag satte mig å tittade på bilderna å lekte lite med dom. Longtailbåtar har vi många bilder på. Dom är så tacksamma att fota, mycket trevligt motiv tycker jag. Kollaget har jag gjort helt själv å det känns kul!!
Vi är lediga imorgon så det blir tidig helg för oss. 3 dagar att fylla, inget planerat å det känns sååå skönt.

Ser att jag har en hel del besök men inte alls lika många kommentarer! Var inte blyga, jag blir superglad om ni lämnar "ett avtryck" här på bloggen!!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: julia

Hej! Hoppas det känns bättre idag!



Sorry om jag fördärvat er inga-planer-helg... Kram

2008-05-08 @ 22:21:26
Postat av: Anonym

Jo! Fint kollage!

2008-05-08 @ 22:22:26
Postat av: julia

Oj, nu blev det många kommentarer av mig, men det var jag som skrev ovan... mitt namn föll visst bort.

2008-05-08 @ 22:26:05
Postat av: Petra M-L

Tjaba! Ja det var tjusigt kollage! Är det gjort i PhotoShop eller hur lägger du annars in ramarna?? Jag som bara har PhotoShop 4.0 som tycks vara tolv år gammalt har inga såna finesser!!

2008-05-09 @ 03:36:03
Postat av: Ida

Hej!

Fina bilder!Ha en trevlig helg!Kram kram

2008-05-09 @ 16:30:31
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Karolina

Sommarhälsningar från Skåne!! Tycker de e kul å läsa och hålla sig uppdaterad än fast ja e sååå långt bort...

Här är de riktig sommar, njuter av livet och solar om dagarna. Jo de blir de lite praktik också. Men jag passar på att ta tillvara på vårenshärliga grönska här. Har sett massor av fina blomster och träd, tänker då på dig, vet ju att du har stort intresse för växter... =)

2008-05-09 @ 19:39:53
Postat av: En som ÅXÅ älskar blommor!

Älska OCSÅ Thailand, kom hem i mars, var där 8 veckor! Härligt!

2008-05-10 @ 08:24:37
Postat av: Marianne

Såg också programmet och tänkte på er att där har ni varit och kände igen en del saker från bilder jag sett. Förstår om ni längtar tillbaks. Collaget är jättefint.

2008-05-10 @ 08:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0