Ny bok...

image77

Har börjat läsa en ny bok å det är denna. Kjell Eriksson är en ny författare för mig som jag inte läst förut. Skyltfönstren krossas efter en central gata i Uppsala å i en bokhandel hittas en kille mördad. Vem är den skyldige och är det samma person/personer som krossat fönstren? Polisen får fullt upp med en massa händelser att nysta upp. Riktigt bra är den hittills å jag har hunnit typ halva boken.

Förra boken, "Mörkt rum" av Minette Walters var bra. Insåg när jag kommit en bit att jag läst den förut men den är bra å jag kom inte ihåg detaljer å inte vem som var skyldig så jag var ju tvungen att läsa ut den... Den är bra å man får vara listig då det är ganska klurig lösning.

Jag blir lite sur, jag satt å lekte med bilden till detta inlägg, det gick dock inte så bra då min dator stängde av sig!! Blev så arg att jag gav upp så ni får hålla tillgodo med en vanlig bild idag igen. Hoppas jag kan hitta tid att lära mig photoshop nån gång... Inte blir det i helgen heller för vi åker söderut...

Till Ö-vik för att hälsa på goda vänner. Shopping, god mat å en massa surr å trevliga stunder väntar. Kul att det äntligen blir av då vi har pratat om det sen i höstas så det är ju på tiden...

Så, mina vänner det blir inget bloggande för mig i helgen så jag får passa på nu att önska er en riktigt trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: K

verkar spännande, önska att dygneys timmar var fler, så man hann lästa lite oxå.
Ser att du också har photoshop problem.....välkommen i klubben, då är vi två=)
Ha en bra vecka! K

2008-05-04 @ 20:18:25
URL: http://husetpabacken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0