Lycka är...

Ett paket från Adlibris!! Äntligen kom mina efterlängtade böcker, Camilla Läckbergs nya "Sjöjungfrun" och Jens Lapidus nya "Aldrig fucka upp". Har sett fram emot den här dagen länge nu å problemet är att välja vilken jag ska börja med... men det blir nog "Sjöjungfrun".


(ja, stavning är inte min starka sida)

Ni som följt min blogg ett tag har nog inte undgått att min favorit är Leila och nu har jag äntligen köpt hennes nya "A piece of cake". Har sett att många hunnit före mig å avundsjukan har funnits där men nu kan jag släppa den "sjukan" för nu har jag ju ett eget exemplar...



Beställde även 2 pocket böcker, "El choco" (svensken i Bolivias mest ökända fängelse) av Markus Lutteman och "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" av Linda Olsson. Dessa böcker tillsammans med "bokpåsen" jag fick av Anna gör att sommaren nog är räddad på bokfronten!? Vi får väl se???
Boken jag läser nu är seg å jag har bara lite kvar "Den upplysta stigen" av Kjell Eriksson, hans första bok. Innan läste jag en senare bok av honom å den var mycket bättre. Nu vill jag ju bara att den ska ta slut nån gång så jag får börja läsa Camilla Läckbergs som jag hoppas ska va lika bra som dom övriga!?

Nej, nu har jag inte tid mer, känner att böckerna kallar....

Kommentarer
Postat av: susanne

oh...skulleoxå vilja ha Lailas kokbok...finns det många goda recept i förstår jag??!

Trevlig helg/kram

2008-05-31 @ 21:13:22
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Karin L

Åh, "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" var riktigt bra tycker jag! Det var verkligen en mild bok. Trevlig kontrast till mer fartfyllda böcker jag ofta läst.... Själv ser jag fram emot sommarlovet då jag ska kasta mig över "Ninas resa" av Lena Einhorn. Vi ses snart!!

2008-05-31 @ 22:52:54
Postat av: Junitjej

Jag köpte Sjöjungfrun idag.

2008-05-31 @ 23:05:26
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Petra.N

Tjohej! Du vet ju att jag är vansinnigt hugrande efter choklad! Är det så att du behöver en "provsmakare"; RING!!! Jag, Magnus & Ally kommer in DIREKT!!! Kramar i massor /Petra

2008-06-03 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0