Fredagensfynd...


Igår var jag på mitt årliga "hemska" tandläkarbesök och fick till min förvåning höra att jag inte hade några hål!!! Det är första gången på flera år som det händer å det känns så bra. Tänk att jag slipper lägga ut flera tusen på tänderna, vilken lycka!! Kan tacka vår "eltandborste" för det, tror jag. Kan rekommendera en sådan för er som inte har en!

Efter det trevliga beskedet så åkte vi till Stömpilen för att fylla på vårt matförråd på Maxi. Där hittade jag pocket böcker för 10kr/st - vilket fynd!!! Man fick köpa max 5 st. När matinköpen var klara fortsatte vi mot Cervera å där hittade Marcus, tro det eller ej, men han hittade nya disktrasor till oss å han ville att vi skulle köpa dom!!! Dom (det följde med 2st) var väl i dyraste laget men lite läcker är den väl!!??? Man kan tvätta dom i maskin på 60 grader.

Vi fortsatte till Duka där vi hittade en Höganäsform på halva priset och en tillbringare, även den på halva priset. Jag är ju "kär i" Höganäs porslinet men har inte köpt mycke mer än koppar. Skulle gärna ha hela serien...

När kvällen kom så bar det av till O´learys för en middag med en massa arbetskamrater. Det blev en trevlig kväll fast jag åkte på migrän så det blev en tidig hemgång. Men det var trevligt så länge det varade...

Idag ska vi ner å trängas på stan med alla andra, det är ju Kulturnatta i Umeå idag/ikväll. Det verkar bli en händelserik helg å det känns trevligt som omväxling...

Hoppas helgen blir trevlig även för er!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma med mera

Vilka häftiga disktrasor! Låter som du haft en fullspäckad och trevlig helg! Hoppas migränen gått över. Kram Pernilla

2008-05-25 @ 19:56:36
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0