Utmanad...

Oj, oj, har blivit utmanad av Julia att visa något jag tycker om här hemma och något jag tycker mindre om...

kökshylla

Just nu gillar jag dessa nya Te + kaffe burkar jag införskaffade idag. Gillar dom skarpt!! Finns på Mique för 99kr/st.
Har sökt länge efter något liknande men inte hittat några jag gillar så idag känns det extra kul!! Ja, sen gillar jag ju Leila, hon är min favvo just nu. Fick denna bok i julklapp nu senast och den är välanvänd...

Det jag inte tycker om hemma hos oss nu är våran sovrumsdörr!!! Den ska plockas bort så det blir lite luftigare, använder heller aldrig dörren till det den är till för, bara hänga kläder på och den är ju såå ful!!!

sovrumsdörren

Ja, solen skiner idag och vi åker iväg till Marcus föräldrar alldeles strax så därför skickar jag inte vidare utmaningen, hinner inte fixa mer med inlägget idag...

Hoppas ni får en underbar helg!! Det tänker jag försöka ha! Kram på er!!!!

Kommentarer
Postat av: julia

Fint! Kul att du antog utmaningen. Förstår vad du menar med dörren. Våran är vit, men också full med kläder, men jag skyller på utrymmesbrist... Trevlig helg!

2008-03-28 @ 20:56:19
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: Ida

Hej!Jag har faktiskt spanat in dom burkarna, tycker dom är jätte fina..men jag har lite för många burkar redan=)!Jag känner igen mig när det gäller det där med dörrar!Vi har tagit bort alla i våran lgh, förutom toadörren då!Istället har vi satt upp vajer från IKEA som vi har öljettgardiner på, funkar jätte bra.Här är bilder från våra draperi: http://minatrerum.blogg.se/1202237327_inga_drrar_men_nu_har.html#comment

Ha en härlig helg!Kram

2008-03-28 @ 23:14:52
URL: http://www.minatrerum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0