Mulet idag...

tulpaner

Det har varit en gråmulen dag med snöblandat regn idag. Känner verkligen skillnad i humör och ork beroende på vad det är för väder. Idag har jag inte haft någon som helst lust att göra något medans igår när solen sken så hade jag ork och lust att hitta på en massa saker.

Tänkte att en liten bild på några tulpaner kan muntra upp en grå dag som denna!?

Fick idag veta att mina älskade brorsbarn har varit och åkt slalom för första gången!!! Tänk vad dom har tur som får lära sig i tid. Själv är jag ju höjdrädd och tycker det är jobbigt att åka slalom när man ser hur det "stupar brant". Är övertygad om att jag kommer att slå mig fördärvad men när jag väl åker så har det jag fasat för aldrig hänt... Fast det får nog bli att vänta till nästa säsong innan det blir åka av för mig..

Ha en fortsatt trevlig helg!!

Uppdaterat: Har lekt lite med layouten ikväll. Skulle vara kul att få veta vad ni tycker!!?? Fler ändringar blir det graranterat framöver...

Kommentarer
Postat av: julia

Håller med om vad ljus och sol kan göra för humöret och energin. Solen är verkligen fantastisk! Anar lite träningsverk i armar och rygg, hurra!

2008-03-29 @ 21:56:11
URL: http://starkningspetter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0