Kvällens resultat...

Vill börja med att tacka för alla kommentarer!!! Blir riktigt glad!!! Speciellt kul att några "bloggare" hittat hit. Tack för alla vänliga ord. Det värmer och det känns kul att fortsätta....

Vi har lekt lite med kamera och Photoshop ikväll. Ingen av oss är nåt proffs så detta är första försöket... Så vi har nåt att jämföra med framöver. Kan erkänna att jag inte vet om jag har tålamod att lära mig Photoshop men jag får väl ta det lite i taget...

tulpan

Tycker att tulpanen liknar en ros med tulpanblad...

Hjälp!!! Har nu "förhandsvisat" och "ramen" runt bilden är ju kvar. Varför det??? Snälla, är det nån som kan förklara det för oss, vi fattar ingenting...

Nu gäller det att ladda för den kommande veckan, "bara" 4 arbetsdagar, känns bra med en kommande "långhelg". Ännu bättre, ska få vara barnvakt på lördag. Få rå om vår favvokille ett helt dygn. Favvotjejen ville va hos moster istället. Oj, vad vi längtar... Hoppas på bra väder under påskhelgen!!!

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Aha, har ni gett er i i photoshopandets härliga, men ack så krävande värld?
Om vi träffas i morgon kanske vi hinner prata tips och trix?
Kram så länge, hoppas helgen varit finfin - vi hade ju i alla fall tur med vädret :)

2008-03-16 @ 22:35:28
URL: http://saravillfara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0