Grön onsdag...

Nillas temavecka fortsätter med GRÖN onsdag. Grönt fick mig att tänka... Dom som kände mig när jag bodde i min första egna lägenhet kommer kanske ihåg att grönt var min absoluta favvofärg! Men nånstans påvägen blev jag less och nu har jag nästan inget grönt hemma. Fast, det var en sanning med modifikation, vi har ju massor av gröna växter (som drastiskt minskat i antal i vinter). Jag kunde visa en massa gröna växter men det känns inge kul.
Det blir istället en uppföljning på vår "frösådd". Upptäckte idag att det hänt en hel del på 1 vecka!!!

frösådd 1v

För ett tag sedan var vi och hälsade på några vänner som fick en liten flicka för ca 1 månad sedan. Dom tog kort på oss och det lilla underverket och det är ju helt naturligt att ta bilder på den lilla så vi tänkte inte mer på det... Idag när vi kom hem så hade vi fått ett brev... Det var bilderna på oss och den lilla utformade som "tackkort"!! Helmysig idé tycker jag och dessutom väldigt uppskattat av oss. Tack så supermycket!!!

Ljust ute å klockan är snart 18.00!! Det känns verkligen att vi är påväg mot ljusare tider!
Ha nu en trevlig onsdagkväll.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad fina bilder!! Vilken färg är det i morgon tro??:)
Kram kram

2008-03-19 @ 19:28:46
Postat av: saravillfara

Har det hänt så där mycket på bara en vecka? Ja, jag säger då det - ni har verkligen gröna fingrar.
Vilken bra idé med tackkortet som var så där personligt, så borde man göra oftare.
Ha en superbra skärtorsdag. Lyckost er som får påsklov
så himla mycket tidigare än mig... jag är såå avis!!

2008-03-20 @ 08:32:44
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: julia

Shit pommes vad fort det gick för de där fröna att växa! Ni kanske kan lägga en grön hand på vår trädgård-to-be? Glad påsk!

2008-03-20 @ 11:18:21
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: susanne

fina bilder. GladPåsk kram Susanne

2008-03-20 @ 14:59:38
URL: http://angelsusanne.blogg.se
Postat av: Petra, Mganus & Ally

Tjohej! Det är ju vi som ska tacka för den urmysiga snuttefilten som Ally fick! Ja, vi tänkte att ni skulle få ett tackkort med er på, det blir liksom lite roligare då =) Hoppas att ni har det jättebra, och att vi får träffa er snart igen! Kraaamar i massor /Petra, Magnus & Ally

2008-03-21 @ 15:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0