En speciell dag...

millavas m tulpaner

Med dom här blommorna så vill jag gratulera min bror och hans fru på deras 5-åriga bröllopsdag!!!

Den 22 Mars 2003 så bjöd dom in familj och vänner till Lillans dop och överraskade majoriteten med att skrida in i kyrkan till "bröllopsmarchen". Det var många roliga miner vill jag lova. Undertecknad hade fått veta i förväg då jag blev tillfrågad att fixa lite till fikat. Kommer heller aldrig att glömma resan till Vännäsby med bröllopstårtan i en låda i baksätet på bilen... Mamma höll i för brinnande livet. Detta var under tiden dom höll på att bygga om Vännäsvägen så det var guppigt värre MEN mot alla odds så lyckades vi och kan understryka att det var en resa som vi aldrig glömmer.

Så, GRATTIS käre bror och svägerska! Hoppas ni har ett underbart firande där ni är!!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilka intressanta fiskar och vilka fina färger. Jag VISSTE väl att gult skulle komma också som färg men jag väntade den lite för tidigt:) Jag kommer också ihåg den resan för 5 år sedan. Det var spännande och intressant att se en del miner när bröllopsmarschen spelades:))
Kram och ha en bra helg

2008-03-22 @ 21:28:35
Postat av: Broder

Tackar och bockar. Vore kul att få gå på nån annans bröllop nån gång. Kanske jag kan få köra en tårta.

2008-03-23 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0