Söndagspyssel...

Äntligen har jag fått tag på "Bokstäver" som jag varit på jakt efter en lång tid. Dessa hittade jag på "Country by mail". Jag såg när jag tittade runt på sidan att dom har en butik i Ö-vik (Himlen runt hörnet) där dom säljer allt. Hm, en mycket snäll vän i samma stad köpte dom åt mig så jag fick M&M i helgen + att vi fick upp tavellisten idag. Ramen som vi köpt tidigare för att ha där kommer vi dock att byta ut, skulle vilja ha något "högre" bredvid... Men tillsvidare får den stå där och vänta på att vi får "tummen ur" å framkallar lite kort!



Har blivit inspirerad av Pernilla å hennes kreationer + att en kompis köpt flera murgrönor på div. ställningar. Idag gjorde jag slag i saken å provade själv. Detta blev resultatet....



Köpte 2 "små" murgrönor så dom får till att växa på sig lite för att fylla ut...



Ja, dessa är första försöket, har fått lite smak på pysslandet och ska fundera ut vad jag ska prova mer...

Midsommarhelgen är nu tillända å snabbt gick det. Sol å regn + åska har vi haft. God mat å trevligt sällskap av vänner och familj fick vi ta del av. Hoppas er helg har varit bra!
Nu laddar vi batterierna inför en vecka fulltecknad med saker att göra utöver jobbet.

3 veckor and counting down... till semestern...

Kommentarer
Postat av: Petra.N

ÅÅÅH så ljuvligt fint det blev med de där bokstäverna!!! Så vill jag också ha! Va duktig du är Maria på att komma på fina saker!



Nu taggar vi för helgen som kommer, vi har kommit på ett jätteskojigt utklädnings-par =)

Vi Hörs & Syns! Kramar i Massor /Petra m. familj

2008-06-23 @ 09:54:12
Postat av: Malin

Åhh superfint med bokstäverna ju! Kram

2008-06-25 @ 22:30:53
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad fint det blev med bokstäverna. Hälsningar Sandra

2008-06-27 @ 10:44:17
URL: http://hemochinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0