Projektet...

Dax att avslöja vad som upptagit vår tid i veckan (förutom jobbet). Här är den skyldige...


Min dator drev mig till vansinne då den "blåskärmade" lite när som helst. Den tyckte speciellt om att göra det när man suttit med Photoshop en längre stund å allt man gjort bara försvann. Ni kan ju gissa hur många "fula" ord som yttrats här. Vi funderade på att köpa ny hårddisk (det var den det var fel på) å nya minnen men insåg att det kanske inte ens skulle lösa problemet. Så vad göra??
JO, vi köpte en helt ny!! Vi har alltså fixat med att föra över bilder å allt som fanns på den gamla till den nya + fixa dom program jag vill ha i datorn. Det tog sin lilla tid eftersom det skulle städas å lagas mat oxå.
Det känns sååå kul med en ny dator tillika min alldeles 1:a helt nya dator!!! Den har Vista premium och jag märker att det blir en del att lära om, det ser ju inte ut som man är van... Men jag lär mig nog!?

Detta var alltså det ni varit nyfikna på! Hoppas det känns bra nu när det är avslöjat!!????

Får passa på att önska er en trevlig Nationaldag och en fortsatt trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Detsamma - och jag önskar dig lycka till med den nya datorn. Alla vi som sysslar med datorer vet vad irriterande det är när det inte funkar. Det torde välan bli lite lugnare hemma hos er nu:))))

Kramkram

2008-06-06 @ 23:11:55
Postat av: Beffa

Fick också Vista när jag bytte förra sommaren, det tog ett tag att lära sig men sen fungerar det ok faktiskt. Dock drygt när man vill spela o så, då är det inte lika bra! Men jag har inte Premium, har typ Home basic eller nått sånt!



Trevlig helg!!

2008-06-07 @ 21:45:09
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0