Bokrecension...


Jag steckläste den här boken. Lite ofrivilligt måste jag säga, vi var barnvakt å jag sov med 2 väldigt rörliga barn i sängen. Jag som inte är van att ha små gullungar i sängen kunde ju inte sova och i den situationen var jag riktigt glad att ha en ny och även bra bok tillhands. Camilla Läckbergs böcker om Fjällbacka handlar ju om samma polis och därmed är det en rekommendation att läsa dom i den ordning dom har kommit ut. Sjöjungfrun är bra och det enda jag inte gillar är att det blir en "cliffhanger" i slutet och man vill ju genast läsa nästa bok... Den kommer väl nästa år nån gång så det blir till att vara nyfiken ett tag. Hur ska det gå för en "nyfiken i en strut" som jag???

Kommentarer
Postat av: Isabels värld

Åh, den vill jag också läsa. Ska nog beställa den tror jag. Ha en trevlig kväll! Kram Pernilla

2008-06-08 @ 14:59:08
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0