Köket...

Jag lovade ju visa bilder på köket i ett tidigare inlägg så här kommer dom... Nämnde då att jag har lite utrymme å nu med bildbevis så förstår ni säkert vad jag menar!!???


Hela rymdes dock inte på ett kort. Nån decimeter fattas...



Ja, nu har ni sett det lilla men naggande goda köket. Tycker ni inte att det är bra gjort att fixa middagar till gäster och baka för fullt med den lilla ytan!!??? Vi har ett litet "klaffbord" oxå, inte att förglömma. Hi,hi.

Vi klagar dock inte speciellt mycket då vi faktiskt älskar köket (trots att det är litet). Mycke förvaring har vi, hela väggen mittemot är bara skåp, ända upp i taket!!! Det behövs dock en stor utrensning även av köksgrejer, blir mer och mer irriterad över att man (läs jag) sparar på så mycket som man aldrig använder! Men det får bli en annan regning dag, ja, här vräker regnet ner å vi ska slänga i oss mat och rusa iväg till jobbet... Helt ok att jobba en sådan här dag!!

Hoppas ni har en fin dag oberoende av vilket väder det är!!



Å, snurriga jag. Har mycket att tänka på just nu MEN vill bara tipsa er om en tävling som Sandra har på sin blogg. Man kan vinna en Marimekkoskål å allt du behöver göra är att lämna en kommentar hos henne Klicka här! för att komma dit.
Ni har till den 10 juli på er! Lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Petra M-L

Egen härd är Guld värd! :) Fint kök, blev ju nyfiken på hur andra väggen kan te sig, nu när du berättat att ni har skåp där!

Kan man inte ta bort lite skåp på mitten och ha en arbetsbänk där!

2008-07-03 @ 02:02:09
Postat av: Petra.N

Tjohej! Den där smörgåstårtan som du "slängde ihop" blir man ju ENORMT nyfiken på!!! ;) hint hint



Trist att vi inte fick träffa er i helgen, men det kommer ju fler! Magnus går på semester nu på fredag den 4juli. Då SKA vi träffas och surra & mysa. Kan vi inte åka till Pär & Sara tillsammans!?! Vi (läs jag) är så nyfiken på deras arkitekt-trädgård!



Kramar i massor!

/Petra m. familj

2008-07-03 @ 09:47:22
Postat av: Sandra

Vilket mysigt kök ni har! Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-07-03 @ 21:32:24
URL: http://tjohalia.se
Postat av: saravillfara

Ni har verkligen ett jättefint kök, det vet ju jag som har sett det live :)

Gilar att det skiljer sig lite från mängden, det är verkligen inte ett traditionellt lägenhetskök, utan det har liksom någonting extra. Hemtrevligt, snyggt och personligt, allt i ett - sióm ett Kinderägg kan man säga :)

Nu har ni snart helg, om jag inte tänker fel. Kram och det fint och soligt i helgen!

2008-07-03 @ 23:19:54
URL: http://saravillfara.se
Postat av: saravillfara

oj, vad konstigt mitt "som" blev. Det skulle alltså inte stå "sióm" som ovan...!

2008-07-03 @ 23:20:58
URL: http://saravillfara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0