Fågelmannen...

 bilden lånad från Adlibris.

Kommer med mer boktips! Som ni kanske förstår så läser jag om ännu mer när det är sommar och semester. Sitta i solen med en bra bok och gärna trevligt sällskap, ja, då kan jag sitta hur länge som helst. Det är bara risken att bränna mig som får mig att hålla mig inne. Å läser jag då en bra bok så fortsätter jag gärna läsa inne oxå. Visst sa jag att jag har semester och passar på att verkligen bara ta det lugnt.

Tillbaka till boken, denna är i "äckligaste laget" för mig. Fick låna den av Anna. Bak på boken så stod det att den är i "När lammen tystar- anda" och ja, det håller jag med om hua, jag blev lite mörkrädd. Streckläste boken igår och ensam hemma var jag å ja, hörde konstiga knäppningar i huset  när jag släckte. Men jag kan meddela att det inte var något farligt utan bara min fantasi som skrämde mig.

Marcus åkte iväg till "Deltaträffen" utanför Sundsvall igår morse. Jag och barnen åkte till en lekpark å lekte en stund å sen for jag och lämnade tillbaka dom till deras föräldrar som ringde redan 9.15 å längtade efter barnen. Men jag behöll dom några timmar till. Det var sååå mysigt å va barnvakt, vi njöt verkligen å barnen var nöjda så nu vet vi att det funkar att ha dom båda två hemma hos oss, bådar gott för framtiden...

Vi är nu halvvägs genom semestern, känns skönt att ha 2 veckor kvar. (Många på jobbet börjar jobba imorgon) skönt att det inte är vi (sorry, vill inte "rubba" in det) men det är såå skönt att inte tillhöra den skaran...

Önskar att det fina vädret håller i sig och att alla får en fin vecka!!

Kommentarer
Postat av: Petra M-L

Oj, såna läskiga böcker blir väl nästan som att kolla på en skräckfilm?? Om man har tillräckligt stark fantasi... Skoj iaf att höra att barnen hade kul med sin faster! Ha det bra i solstolen!

Kram!

2008-07-28 @ 08:23:33
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Tur att Anna kan tipsa dig om bra böcker...själv håller jag mig till smörig romantik, är mörkrädd så de räcker redan :)

2008-07-28 @ 19:09:36
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag har läst en annan bok av honom. "Trädens tystnad" heter den, har du läst den med? Den var bra, han skriver bra tycker jag :) Men läskigt som du själv skriver :P

2008-08-23 @ 20:47:41
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0