Boktips...

Tänkte att det skulle passa med lite boktips såhär mitt i semestertider. Jag har varit dålig på att hålla er uppdaterade på alla böcker jag läser så här kommer ett helt gäng...



Jag kan rekommendera alla böcker utom den nerdersta i högen.  Ingen av dom är den andra lik. Jag har medvetet blandat hej vilt för att få lite variation på mitt läsande.

Martina Haag gillade jag skarpt. Det var min fösta bok av henne så nu blir det till att läsa dom andra oxå, eller rättare sagt, det får bli senare jag har ju en hel hög med böcker som jag fick av Anna tidigare. Jag har bara hunnit med ett par, tre stycken från den högen. Jag köpte ju en hel del andra böcker som jag var mer intresserad av att läsa först. Har inte riktigt bestämt mig för vilken bok jag ska fortsätta med nu... Får se vad det blir, bestämmer mig väl när det är dax att krypa till kojs...

Idag åkte vi upp till Ånäset och Lufta camping där min brors familj bott med husvagnen. Vi åkte MC å det var riktigt kul. Bad å fint väder med trevligt sällskap = semester!!! Barnen har blivit så duktiga i vattnet. Kevin kan dyka å simma under vattnet och Jasmin hon börjar så smått lära sig att simma!!! Det är sååå kul att följa deras utvecklig.

Jag hoppas att väderprognosen är rätt idag för det ser lovande ut för veckan som kommer, vi här uppe får dock vänta till onsdag innan sommarvärmen kommer ordentligt. Om dom får rätt!!?? Ja, vi får vänta och se...


Kommentarer
Postat av: anna

Tack for tipsen, det behover jag verkligen nu nar jag skall aka till Sverige och slappa :0)

kram

anna

2008-07-21 @ 11:28:24
URL: http://www.londonhem.blogspot.com
Postat av: Emma

Oj vad lustigt, vi har visst plöjt igenom samma böcker du och jag.. ;)

har börjat semestern med att läsa som en tok, men nu är böckerna slut och en lång bilresa till norge väntar på lördag så jag hoppas hitta några bra böcker..

tack tack för grattiset och ha en fin helg!!

2008-07-24 @ 21:09:08
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0