Hope...


Pga av att kamerabatteriet valde att lägga av precis när jag höll på att fota så får det bli en lånad bild från Efva Attlings.com som jag visar...

Detta underbart fina halsband fick jag av min älskling igår och jag blev bara sååå glad. Som han sa, "när jag såg det så var det klockrent. Du ligger hemma å har så ont och Hoppet finns ju att du ska bli bra." Sen kom vi överrens om att ja, vi "hoppas" på många saker inför framtiden... Så halsbandet får bli en påminnelse om det!!!

Vi hade en fin dag igår. Mina brorsbarn är ju så underbara! Jasmin hon var lite trött å blyg (hade somnat i bilen), jag frågade henne om tomten varit förbi dom under natten.
Faster (jag): Vad hade tomten lämnat då??
Jasmin: (supersur) En gitarr!
Faster: jamen, det var väl en jättefin present!!???
Jasmin: (om möjligt ännu surare) Ja, men jag ville ju ha en MICK!!!
Slutpå diskusionen. Allt hon önskade sig av tomten var en mikrofon som hon kan sjunga i å så får hon en Gitarr!!?? Hon undrade nog vad hon gjort för fel å vad det var för fel på tomten som inte förstod skillnaden på en mick å en gitarr!!!

Innan dagen var slut var det dock en mycket nöjd tjej som åkte hem. Tomten som kom hade nämligen med sig en mick med ett stativ!!!! Så hela julhelgen var räddad.

Idag har vi bara tagit det lugnt.

Vill tacka för alla krya på mig hälsningar jag fått å kan meddela att det känns mycket bättre. Började kännas bättre redan på uppesittarkvällen så det blir bättre för var dag som går... (Nu dras jag "bara" med en mage som kommit i olag pga all medecin å att jag inte kunnat sitta på toa men även det kommer ju att ordna sig såsmåningom. Vill bara inte fara så långt från en toalett....)

Jag måste ju ha gjort något rätt under året för jag fick en hel massa fina saker som jag får ta och visa nån annan dag. Nu väntar en film...

Stor kram till er å GOD FORTSÄTTNING!!!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Åh så fint! Förstår att du var nöjd över att få det! Har fått en massa fina örhängen men mest nöjd är jag över mina powerboots/skoterskor! Det är vad jag har önskat mig länge eftersom mina var bara plasten kvar!

Önskar dig en god natt efter kvällen har tagit slut! Kram anna

2008-12-25 @ 22:49:40
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Marianne

Va fin den var!!! Det är du i ett nötskal eller din attityd till dina svårigheter rättare sagt:)

kramkram

2008-12-26 @ 07:02:57
Postat av: Mamma Melissa

Hope... säger så mycket... tror att det är många som skulle behövt få det ordet i julklapp... det var verkligen ett fantastiskt fint halsband! Men det finaste var nog tanken bakom det. För det är den som avgör om det är en bra eller "dålig" gåva.



Kämpa på nu, med såväl hopp som mediciner... blev ingen sömntablett i natt och då heller ingen sömn. Somnade dock till i någon timme runt lunch.. suck. Det var den här dagen det...

2008-12-26 @ 16:36:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: inteutanmindotter

Tjohej!

Åh så glad jag blir att läsa att du mår lite bättre! Vi som har hållit våra tummar benhårt! Vilket enormt fint halsband...vi hoppas också på många saker inför framtiden...Lycka till med det ni hoppas på!

Kramar i massor!

Visst är det på tiden att vi ses snart igen?!?!?!?!

2008-12-27 @ 23:15:34
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Vilket vackert halsband! Förstår att du blev glad!

Usch vad hemskt med din hemska värk, hoppas verkligen att det blir bättre och bättre för varje dag! Kramar!

2008-12-28 @ 18:04:38
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0