Tillbaka till vardagen...

Oj, vart ska jag börja?? Vi har kommit hem från vår avslutande semersterresa till Huvudstaden och hela semestern avslutades med bröllop igår.
Idag när vi åkte hem så stannade vi till på Fabriksbutiken i Sundsvall och inhandlade lite nytt porslin å gissa om vi är nöjda!? Det är bara så fint.
En hel del inköp gjordes på Ikea oxå men nu har vi ingen ork att ta itu med att fixa till. Har bara packat upp och nu hör jag sängen ropa mitt namn. Jag lovar att visa bilder framöver när vi kommit in i rutinerna igen. Just  nu känns det som jag inte kan tänka, allt bara snurrar i huvet. Så jag avslutar för idag.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Tack, jag blev riktigt nöjd =) Känns verkligen som "jag".

Ni verkar också ha haft mycket roligt för er, ska bli roligt att träffas och prata om allt =)

Ses imorrn! Kramar!

2008-08-10 @ 23:37:23
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag tror mig veta att det går snabbare att komma tillbaks till vardagen än det går att varva ner till ledighet på semestern så en dag eller två så är vardagen där. Känns bra att ni är nöjda med semestern och va kul att ni lyckades hitta bra porslin. Ser fram emot att se vad det blev.

Kramkram

2008-08-11 @ 09:10:07
Postat av: Pysselprinsessan

Hi hi! Jo, en snabbsväng på Kungens Kurva kan ju ta ett tag! Hoppas det gick bra! :) Ah, Fabriksbutiken... Jag är himla sugen på att ta en sväng dit! :)

Kramar

2008-08-11 @ 18:01:32
URL: http://pysslamera.blogg.se/
Postat av: saravillfara

Jag höll nästan på att svimma imorse när klockan ringde. Även om jag redan jobbat en vecka så är jag likafullt inte skapt för dessa tidiga mornar!

Hann aldrig se er vid skiftbytet idag, och nu jobbar ni för fullt förstår jag.

Härligt att höra att ni har haft det bra!

2008-08-11 @ 21:37:00
URL: http://saravillfara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0