Sommarens bästa - Utmaning...

Utmaningen kommer från en av mina favoriter i bloggvärlden, Isabels Värld och den lyder...

"Det är en fotoutmaning med temat Sommarens bästa. Bilden behöver inte vara den fototekniskt bästa, absolut inte! Utan det är själva motivet som räknas. Det kan vara sommarens bästa händelse, en måltid, en bok, ett klädesplagg, ett tv-program etc. Du kanske redan har tagit en bild, som kanske kan illustrera sommarens bästa, då kan du delta med den bilden. Annars kan du fota för uppdraget, när du vill."



Sommarens bästa "avslut". Som jag skrev igår så avslutade vi semestern med bröllop. Det var övernattning på Kilafors Herrgård redan från fredag med räkfrossa på kvällen och tid att umgås med alla. Helt suveränt för det blev inte så intensivt att hinna prata med alla bara på en kväll. Lördagen bjöd på fint väder som fin inramning till vigsel utomhus.

Vi insåg när vi åt en härlig "hotellfrukost" på söndagen att vi än inte tänkt på att vi skulle börja jobba på måndag. Vilken härlig känsla att kunna njuta av semestern fullt ut!! Annars brukar jag få lite småångest en vecka innan men nu blev det verkligen en stor bonus å det får för mig representera "Sommarens bästa". Vi har haft en riktigt mysig sommar och även semester så det är svårt att tänka ut en enskild sak, skulle kunna rabbla upp en hel lång lista med "bästa saker" men jag nöjer mig såhär.

Jag vill då skicka vidare denna utmaning till några härliga bloggar, det blir....

Sara vill fara

Starkningspetter´s

CarlssonKarlsson

Hoppas ni får en fin vecka, själv ska jag försöka komma in i lunken igen. Tänk vad fort man kan glömma!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh den får vi anta:P Kram

2008-08-12 @ 12:58:19
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: magda

vilken fin brudbukett :)

2008-08-12 @ 16:30:07
Postat av: Petra M-L

Mmm, de vackra rosorna ser ut att dofta gott också...

2008-08-12 @ 17:28:15
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Marianne

Det var en synnerligen fin brudbukett - vad vackert mot den fina vita klänningen:)) och vilken fin tanke att ni har så kunnat njuta av semestern fullt ut:)))

Kramkram

2008-08-12 @ 17:55:00
Postat av: Petra m. fam.

Tjohej!

Åh så skoj med bröllop, om jag ändå kunde övertala Mangan till att få bära en sån där bukett & klänning!!!=)



Vi får träffas snart! Ally saknar er, och vi också!

Hälsa Marcus så mycket, och ge honom en stor kram från mig pga av de underbara filmerna han gav mig! De var ju helt underbara! Speciellt "Stinsen Brinner" =)



V.35 blir det åka av för mig, då ska jag övningsköra heeela långa veckan =) Sedan blir det uppkörning (förhoppningsvis) nån vecka senare!!! Är sååå exalterad!!! Håll tummarna för mig då!



Kraaaaamar i massor!!!

Familjen Åberg/Nyberg

2008-08-12 @ 20:22:37
Postat av: Petra M-L

Oj, vad händelserik vecka ni måste ha haft, t.o.m. en filminspelning! Undrar vad det var dom spelade in?? Inte Martin Beck va, det är ju i södra Sverige?

Kram, Petra

2008-08-13 @ 00:26:21
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Malin

Underbar är buketten!!!

2008-08-14 @ 14:17:46
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: a home far away

Buketten o fotot är helt underbart vackert, och jag funderar på att haka på utmaningen med sommarens bästa.

Nu får jag skämmas...jag fattar nog inte riktigt detta med fotoutmaningen, den snurrar ju runt lite varstans, ska jag lägga upp den bilden hos min egen blogg eller? Sorry om jag verkar korkad, hehe.



Ha en fin dag

//Gunilla i Singapore

2008-08-20 @ 07:06:25
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag tycker bilden är vacker

2008-08-23 @ 20:50:18
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0