Anna Jansson x 3...

     Bilderna lånade från Adlibris.

Nu är det dax för boktips igen. Jag har stäckläst flera böcker av Anna Jansson å jag gillar hennes sätt att skriva. Dom handlar om Maria Wern å hennes jobb som polis. Ja, man får ju även följa hennes privatliv å allt runt att vara heltidsjobbande tvåbarnsmor med ett krävande jobb. Som ni kanske har räknat ut så gillar jag att läsa böcker i kronologisk ordning, speciellt när dom har samma huvudperson. Fast jag upptäckte att det inte riktigt blev så i detta fall. Gillar man kvinnliga svenska kriminalförfattare så kan jag varmt rekommendera Anna Jansson. Hon skriver på ett lite annat sätt än dom övriga och det gör det hela "lite annorlunda" och det gillar jag.

Vill även passa på att tacka för de boktips jag får. Jag tycker det är kul att få tips och jag ska ta och lägga in en ny beställning på böcker snart. Men jag väntar tills jag fått ihop till några stycken så behöver jag bara betala frakt 1 gång.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig. Måste ta och helt läsa ut "pojke försvunnen" har inte mycket kvar å den är jättespännande. Sluten i hennes böcker kommer precis i slutet å dom är ofta väldigt oväntade...

Vi hoppas på att få plocka lite bär och/eller svamp imorgon! Får se hur det blir med det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0