Shoppingdag...

Äntligen har jag lyckats få med mig sambon på en shoppingtur!!! Vi var på Jysk å köpte träpersienner (som jag har velat ha sen vi flyttade in). På Rusta köpte vi en tavellist. Supernöjd var jag å frågade lite fint, kan vi åka till Electrolux för att titta på den där dammsugaren som jag vill ha??? Ville ju se den på riktigt för att se om det är nåt att ha... Döm om min förvåning när han säger, ok!!! Sagt å gjort, tittar å blir instruerad i hur den fungerar = jag är såld, vill ha den direkt. Priset var inte avskräckande då jag kollat runt på nätet, ungefär samma pris i affär så... Jag köper den!!! Hurra, Hurra! Nu kan jag få bort grus å sånt smått som jag inte alls gillar att trampa på. Att ta fram den vanliga dammsugaren är ju ett helt projekt så nu blir nog livet lite enklare för mig!!??? (Lovade i ett svagt ögonblick på affären att jag ska sköta dammsugningen framöver så det lär väl bli till att hålla det!?) Men det kan jag ta, nu när jag har en sån fin dammsugare!!!

Den ligger fortfarande ouppackad så det får bli en bild från Prisjakt.

dammsugaren


Visst är den fin!!! Bild på hur det blir när vi får upp den på väggen å hur det blir med persiennerna å tavellisten kommer senare... Har bestämt att vi inte sätter upp persiennerna förrän vi tvättat fönstren å fönstren tvättar vi inte förrän dom sopat gatorna... Så när det blir, det får vi se!?


Kram på er å trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Den ser fin ut och jag får mig en tankeställare. Håller med om att det är ett företag att ta fram dammsugaren.Den här verkar ju jättefin:)
Trevlig helg på er också.

2008-04-25 @ 19:39:25
Postat av: Petra

Tjohej! Jag hörde av Magnus igår att ni inhandlat en dammsugare...och jag håller med; det är ett projekt att ta ut den där dammsugaren med slagg!

Va trevligt vi ska ha på valborg! Har redan planerat middagen, får vi bara hoppas att ni gillar det =)

Haré bäst tills på onsdag!
Kraaaaaaaam

/Petra

2008-04-28 @ 11:22:02
Postat av: Petra

SLADD menar jag ju förståss; den där dammsugaren med SLADD!!!

2008-04-28 @ 11:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0