Nu ska det bli rent...

rengöringsmedel


Å inte skadar det miljön heller!! Fick tipset av Sara, jag har ju varit på jakt efter miljövänligt alternativ länge så gissa om jag blev glad!! Hittade dessa på Russinnet då det var slut där Sara beställt å jag ville ha mina så fort som möjligt. Hämtade paketet påväg till träningen idag å när det var dax för en dusch så provade jag att rengöra med "Limescale". Den funkade jättebra å doftade frisk med inslag av mint. Ett tips om ni har duschdörrar som vi är att spraya en "vägg" i taget. Det gjorde inte jag så det blev rensade andningsvägar för mig pga minten (tror jag)! Men det blev inte "kvävningskänlor" som av andra produkter på marknanden... Toarengöringen var oxå bra. Doftar mycke trevligare än "WC-anka", mer rent å "naturligt".

Jag är som sagt mycket nöjd å även om priset är lite i överkant så tycker jag att det är värt det. Så det blir till att använda dessa produkter i fortsättningen. Tills jag hittar nåt som är bättre (om det finns)???


Kommentarer
Postat av: saravillfara

Jag är väl lite löjlig, men jag är verkligen svag för såna här snygga förpackningar!
Som bonus doftar det underbart, särskilt diskmedlet - mmm!!

2008-04-23 @ 22:21:56
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Ida

Snygga flaskor å bra för miljön!Kanske måste prova...Kram

2008-04-24 @ 08:12:29
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: julia

Kul att kunna ha rengöringsmedlet framme! Funkar inte lika bra med alloren... Blir nästan sugen på att städa.

Vi åker till stugmiljö imorgon, så det blir ingen träning för mig i helgen, annat än där. Jag har kommit igång på allvar nu! Känns hur kul som helst. Har du sett cykelutmaningen hos malkins tror jag det var?

2008-04-24 @ 14:41:22
URL: http://starkningspetter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0