Träning v.9...

Sammanfattning av veckans tärning kommer här...

9,6 km Längdskidor (Gammlia)
8,2 km Längdskidor (Gammlia)
3h 51min Vasaloppsspinning

Blev bara konditionsträning denna veckan å det känns helt ok. Blev lite mer lågintensiv än den brukar va då jag inte vant mig vid det lilla matintaget (1500 kcal) men det ska väl bli bättre + att jag lär mig mer om när å hur jag ska äta när jag ska träna.

Har fått nya direktiv från min PT så nu ska jag täna max 4 ggr/vecka. 1-2 spinning/skidpass, 1-2 Pilates, 1 pt-pass el bodyvive.
Det känns bra å jag har mitt första träningspass med PT:n på fredag. Det är ju så att jag längtar...

Kommentarer
Postat av: inteutanmindotterochson

skulle också vilja ha en pt, eller ialla fall en dietist som lägger upp ett bra & framförallt lätt matschema till mig!

2011-03-07 @ 13:36:26
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Mira

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 10:34:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0