Träning v.2...

Denna veckan blev ju lätt att sammanfatta...

1 pass Cykel 55
1 pass 6,8 km skidor (Gammlia)
2 promenader ca 40 min.


Blev inte riktigt vad jag tänkt pga att jag legat deckad från fredag till idag med megasupermensvärk. Men, men, jag får ta igen det till veckan.
Det är dax för nattvecka å då brukar det funka fint med träningen. Hoppas väderet blir bättre oxå. Hade det varit mindre kallt igår (-23) å mindre snöstorm idag så hade vi nog fått till minst ett pass skidor till. Så var planen i alla fall. Men när man har med utesport att göra så styr ju vädret ganska mycket...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker du gör det riktigt bra! Jag kommer inte iväg på nåt och att promenera är med livet som insats för det är ren skridskobana ute. Hoppas på bättre väderlek snart!!

2011-01-19 @ 09:42:16
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

Men va duktig du är, 1 mil!!! Wow, sånt blir jag impad av! Aärskilt när ni har så kallt med. Har en bloggkompis i Kiruna som skrev att de med hade så kallt och jag undrar ju givetvis om man kan gå ut när det är så kallt, men tydligen :)



Kan du skicka över lite energi så jag med orkar träna snart, hihi!



Stor kram på dig!

2011-01-19 @ 14:28:52
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

Hej gumman! Här var det tomt på inlägg. Hoppas allt är bra med dig!



Kramis

2011-01-23 @ 15:26:45
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0