Kors i taket...

Här kommer ett inlägg från mig å två på samma dag!!!

Här är allt bra. Jag har bara inte haft nån inspiration till att blogga denna veckan. Sol har det varit men då sov jag så jag blev less för allt jag ville var att få fota i dagsljus...
Igår åkte vi skidor, var ute i över 2 timmar å njöt av det underabara vädret. När jag kom hem å hade duschat så var ju solen borta redan.
Idag sken solen, perfekt tänkte jag å tog tag i städandet å bortplockandet av alla vintergrejer...
Gissa om jag fick "panik" när jag håller på att greja å inser att solen gått i moln!!?? Well, jag fick till några bilder i alla fall å så får vi hoppas på att jag ska få mer inspiration framöver...

Har ju glömt visa vad jag fick i julklapp. Här kommer en favorit...


Lagom i storlek då jag upplever att den jag hade innan var för stor...


Härliga tulpaner förgyller min tillvaro...

Marcus håller på med en härlig "chiligryta" som jag längtar efter att få njuta av. Mmmm, den är såååå god!!!
Sen väntar Solsidan ikväll, nån mer än vi som ser den???

Önskar er en trevlig söndagkväll!!

Å så hoppas vi på fler inlägg från mig till veckan... *ler*

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej vännen,



Hos mig är det långt emellan inläggen just nu. Har haft lite mycket att tänka på och fixa med.

Här har solen strålat hela dagen så jag och Caesar tog en långpromenad. Sedan hem och fixa med hantverkare i det nya huset. Imorgon sätter de igång.

Ha en skön söndagskväll!

Kramis

2011-01-23 @ 16:18:37
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

Jag älskar tulpaner! De betyder att våren är på väg och ljudet av bladen är underbart, hihi! Sen att de är så vackra gör ju saken ännu bättre!



Ja man blir lite trött när man upptäcker att solen inte håller sig framme när man själv vill. Ni har väl inte sol så länge heller väl? Här har den precis gått ner så nu det börjar bli mörkt. Fast det är mysigt med mörkret med så länge det är vinter. Då kan man tända ljus å mysa inne i värmen, hehe!



Snygg väska btw!Hur många fler inlägg kommer det då, hehe?



Ha en fin kväll!



kramar

2011-01-23 @ 16:31:41
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Ja, det här grå vädret inbjuder inte till någonting egentligen! Men idag och igår för den delen har solen visat sig och genast blir man piggare!

Härliga tulpaner...

Kramen.

2011-01-23 @ 16:41:26
URL: http://inspiera.bloggsida.se
Postat av: Frida

Hej vännen! Ja, man måste verkligen snabba sig om man vill fånga solen. Jag kan ju inte gå ut än så jag får se den genom mina (inte så rena) fönster.

Ang Solsidan så såg jag första avsnittet som sändes, men varken jag eller Maken fastnade för det. Med tanke på hur många som gillar den så undrar jag ibland om vi egentligen har missat nåt?



Ha en fin kväll (och vad duktig du varit med träningen).



Kram!

2011-01-23 @ 17:37:31
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har också tullisar på köksbordet, från mamsen :D Det är så härligt med färg! Och Gollaväska har jag likadan men svart, den är super i storlek när man ska ut på stan eller liknande! Perfa - hoppas att du gillar den! :)



Mår du bra annars vännen? Hoppas!!

Stor kram

2011-01-23 @ 23:35:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: ValleyGirl

Gillar Solsidan skarpt! :) :) Hade det inte varit for Facebook sa hade jag aldrig vetat om att det fanns ens eftersom jag ju maste ga via webben for att se det. Frank tyckte oxa det ar kul, skon humor!

2011-01-24 @ 05:07:30
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Liza

Hej vännen!

Kul att se dig här igen! Lite jobbigt är det att få till minsta lilla foto.. dagsljuset är "kort"!:D

Försöker verkligen att gilla solsidan.. men efter två avsnitt är jag fortfarande inte övertygad om att det är bra?! Kämpar på ändå!

Ha det gott vännen!

Kram!

Liza

2011-01-24 @ 11:18:24
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: AKO

Jag har ju en sådan där väska men en tidigare modell och i andra färger. Den är faktiskt helt okej! :) Inte vattentät men väldigt smidig. Man rymmer mer än man tror om man bara ska frakta grejerna och sedan så är den ganska snygg också för att vara en kameraväska.

2011-01-27 @ 12:28:47
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: pia

Jag längtar verkligen efter att hinna med att få soltid ute, längtar efter skidturer åxå, men man hinner inte allt och inte när man måste resa via jobbet ibland, nu är det inte så ofta men det går ju oftast en dag eller två minst för att resa när man som vi bor "häruppe"... Fin väska förresten!

HA det gott!

kram

2011-01-27 @ 19:06:12
URL: http://baramittlillahem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0