IR å ont...

Inläggen duggar inte tätt i veckan å det beror på att jag har ont i höger skuldra. Det är som en knuta som krampar. Tror att det beror på att jag sitter med datorn i soffan utan bra stöd för armbågarna + att jag börjat åka skidor ganska mycket... Var på massage i onsdags å han lyckades inte riktigt få till det men det känns som att det går åt rätt håll i alla fall.

Har inte fotat mycket detta året så jag satte mig nu med några bilder från semestern å lekte lite i Photoshop. Gillar IR-bilder men har inte vetat hur man gör (utan specialobjektiv å så).
Här kommer de 2 fösta bilderna jag lekt med...





Får se hur det går och om det blir bättre i skuldran framöver. Så om ni inte hör av mig varje dag så vet ni vad det beror på.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

Jätte fina bilder! Det är så roligt att leka med ps, hihi!

Jag har haft dålig rygg i massor av år men det brukar alltid gå över och inte hålla i sig. Men nu har min rygg krånglat sedan Lion föddes, typ. Jag fick ju ischias när jag väntade han de sista månaderna men det släppte ju. Nu vet jag inte vad felet är förutom att bäckenet var snett i somras. Det blir lite bättre med träning men inte så bra som jag vill. Ska beställa tid hos en sjukgymnast på måndag som är bäst i staden på rygg och nacke. Tyvärr är det lång väntetid så vi får se hur ryggen blir under tiden. Värst är det på natten och morgonen. Får rulla ur sängen efter att jag sträckt ut ryggen så gott jag kan å sen blir det lite bättre under dagen när jag rör på mig. Men jag kan itne göra något utan att det gör så jäkla ont. Att lyfta Lion är inte skönt, men jag måste ju.

Min läkare har pratat om att ev röntga ryggen med för att se så det inte är något som kanske måste opereras. Min morbror har diskbrock så jag är ju livrädd för att det ska sluta i nått sånt!



Nu ska jag äta räkmacka å vit chokladpannacotta!



Ha en fin lördag!



stor kram

2011-01-08 @ 21:19:37
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Carina - inspriera

Vackra bilder! Men mindre kul att ha ont...hoppas att det blir bättre!

Kramen.

2011-01-08 @ 23:13:51
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Frida

Hoppas också det blir bättre för dig snart. Inte roligt att ha ont... :(



KRAM!

2011-01-09 @ 00:39:59
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: inteutanmindotterochson

Krya på dig i skuldran, hoppas verkligen att det går över snart...inge skoj att ha ont!

Kramen

2011-01-09 @ 09:44:59
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vilken mysig idyll längst ner! Hur går det med skuldran?!

Har ni mycket snö i Umeå? Ska packa ikväll och imorgon bär det av! :D

Kramis

2011-01-09 @ 11:48:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

Jag har med ont i den knuten om jag sitter för mycket vid datorn eller belastar armarna fel. När jag jobbade som telefonist på taxi fick jag det problemet, å det gör så jäkla ont! Hoppas det blir lite bättre för dig snart. Du får be din sambo massera den punkten så det släpper.



Just det du hade ju haft diskbråck, usch det vill inte jag ha. Jag lyfter och bär fel hela tiden, är så van vid det så det går av farten. Försöker tänka mig för men det är ju inte så ofta. Sen att vila är ju inte min melodi direkt, jag klarar inte av att se på när andra gör det jag borde göra eller när ingen gör det heller för den delen. Det är tyvärr så i vårt hem att jag gör 90% av allt och gör inte jag det så blir det ogjort. Har inte tid att ligga och vila :(



kram

2011-01-09 @ 14:17:18
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Annette

Hoppas du snart blir bättre!



Kram Annette

2011-01-09 @ 18:28:24
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Liza

Hoppas verkligen att värken går över.. det är jobbigt att ha ont!

Urfina bilder.. du är så duktig på att fotografera!

Kraaaaaaam!

Liza

2011-01-09 @ 23:48:28
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0