Träning v.8...

Redan dax för sammanfattning av träningsveckan...

1 pass Pilates Cirkel
1 pass Cykel 55
1 pass Pilates Matta
1 pass Cykel 70 (Depeche Mode-mania)


Det som är annorlunda den här veckan är att jag har börjat hos en PT/dietist. Det känns att jag bara äter 1500 kcal/dag är ganska matt och hungrig. Lär nog ta några dagar till innan magen vant sig!?? Ser fram emot nästa möte med PT:n då jag hoppas få koll på Lunch/middag å vad som gäller när jag ska träna. Hur ska man tänka när det gäller mat innan och efter å hur lägger man upp dagen!?? Ska bli kul att få lära mig hur jag ska tänka framöver. Känns som att det är en satsning som kommer funka resten av livet. Ja, inte med 1500 kcal för resten av livet utan tänket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0