Träning v.7...

Japp, en vecka går fort så nu är det dax igen för sammanfattningen över veckans träning...

1 pass Cykel 40
1 pass Cykel 55
1 pass Total Training, 45 minuter
1 pass Pilates Matta
10 km Längdskidor (Gammlia)

Jippi!!! Är såååå nöjd över veckans prestation. I onsdags tog jag mig iväg å provade Total training ensam, utan en kompis å det känns som en stor grej att göra för mig.

Sen så känns det som att jag inte behöver "anstränga mig" för att komma iväg å träna. Det har lixom blivit en del av vardagen å det känns riktigt skönt.

12 pass på 20 dar hittills den här månaden tycker jag är riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jäklar, det var modigt av dig tycker jag! Jag vågar inte gå på ett nytt pass ensam, jag går knappt på pass jag tidigare varit på ensam. Har lätt för att he mig iväg ut och springa, men mycket svårare för att ta mig till Iksu, och det behövs ju det med! Försöker hålla 2 pass/vecka på Iksu iaf, hoppas åteminstone klara det:)

2011-02-20 @ 23:10:47
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är ju GALET bra Maria! Heja! Heja! Heja!

2011-02-21 @ 07:15:15
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0