"Äntligen fredag"...

I och med att jag har kvällvecka så är fredagen en ledig dag. Jag har stökat undan lite här hemma, städat lite å for på "Pilates matta" efter lunchen. For sen å kompletteringshandlade så att jag har allt hemma för alla mellanmål och återhämtnings och kvällsmål som jag ska äta varje dag. Känns skönt att ha allt hemma så det inte behöver gå en massa onödig tid när man är sugen å hungrig.

Imorgon jobbar jag övertid. Passar på att jobba å tjäna lite extra pengar när Marcus lix jobbar helg. Med en övertid/månad så bekostar jag min PT utan problem så det känns helt ok att jobba med det i åtanke... *ler*

Önskar er alla...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas helgen blir bra trots extra arbete. Jag jobbar också, hela helgen men sen har jag ledigt i 9 dagar. Ha det gott!!!

2011-02-26 @ 05:19:59
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Liza

Åh, vad spännande med en PT - du kommer att lyckas med ditt mål det är jag övertygad om.

Var ju i bassängen igår och var jublande glad över att det kändes bra att träna igen! Så sköööönt för kroppen... har dock ökad smärta idag men vet ju att det blir värre innan det blir bättre så det står jag ut med!

Ha en fortsatt skön helg!

Kraaaaaaaam!

Liza

2011-02-26 @ 09:43:11
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad härligt att ha en PT. Det tror jag är värt varenda krona. Ha en fin helg du med!



Kraaaaaaam!

2011-02-26 @ 18:26:18
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0