"Bloggfika"...


När man är på bloggfika måste man ju ta en riktig "bloggbild"...

Ikväll hade jag en "date" med Caroline som har bloggen "Just another crazy blonde". Tack vare distans-studier kommer hon hit upp till Umeå nån vecka emellanåt i höst. Riktigt trevligt att få träffas å få surra en stund. Tänk att man kan ha så mycket att prata om fast man inte känner varann, annat än genom våra bloggar.
Tog med henne till "Costa´s" och vi tog såklart en latte gjord av självaste Barista SM-vinnaren. Som vanligt var den utomordentligt god.

När vi fikat så gick vi en sväng å hamnade nere vid älven. Himlen bjöd på ett underbart skådespel... Tyvärr hade jag "bara" min kompaktkamera, börjar bli bortskämd med D90:n tror jag!???









Sen var det dax att skjutsa Carro till tåget. En lång resa väntar henne innan hon är hemma. Hoppas resan går/gick bra!!??

När jag kom hem så hade Marcus lagat middag å nu sitter jag här å ögonen går i kors... Har varit så trött hela veckan så det blir nog en tidig kväll för mig!??

En riktigt trevlig start på helgen fick jag. Hur började ni helgen???

Önskar er en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilka underbara bilder!!!! Aftonrodnad fager natt- morgonrodnad dropp i hatt:) Kramkram

2010-09-03 @ 22:32:41
Postat av: Kerstin

Vilka bilder! Så vacker himmel och jag måste säga att den lilla kameran återger det hela jättebra!

Ha en fin helg.

2010-09-04 @ 00:23:26
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tack för en jätteskoj fika! Och tack för att du underhöll mig i flera timmar innan jag fick hoppa på tåget :D Det är i tid och jag är nu mellan Hallsberg och Skövde och hemma om en timme! Har sovit rätt gott också inatt till och med :D



Vad fina korten blev! Suveränt! =) Och det var verklkgen skoj att få uppleva den där solnedgången =) Vackert =)



Hoppas att du fick en lugn och skön kväll sen (och lite mindre babblig? Hahaha) och sov gott inatt!



Kramar Carro

2010-09-04 @ 08:42:46
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Petran

Tjohej!

Vi hade tänkt åka och hälsa på er igår efter vi besiktat bilen, men då fick Magnus ett sms om att hans förstärkare m. surround (inte att föglömma;) hade kommit, behöver jag skriva att han brännde hem fortare än kvickt?!?

Kram, hoppas vi kan ses någon annan gång!!!

2010-09-04 @ 12:37:42
Postat av: hemmabloggaren

Costas verkar vara ett ställe för mig, älskar när de gör fräsiga mönster i skummet :D

2010-09-05 @ 15:41:01
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Annette

Mycket vackra solnedgångsbilder!!!



Kram Annette

2010-09-05 @ 23:58:20
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0