Träning v.43...

Summeringen blir som följer...

1/2 pass Pilates Reformer (fick lov att avbryta pga illamående pga att jag ätit för lite innan)
2 pass Cykel 70 (Mitt nya favvopass)
1 pass Pilates Cirkel träning (ensam på passet med instruktören)
1 pass Cykel 55.

Känns riktigt bra. Å det roliga är att jag känner att jag fått mycket bättre ork på spinningen och blivit starkare på "Styrke"-delen oxå. Det gör att det känns roligt att fortsätta!!!

Ser fram emot kommande träningsvecka!!!

P.S. Hinner inte med nåt fototrissinlägg ikväll. Behöver gå isäng tidigt så jag orkar med att jobba dagskift hela veckan...

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en fin vecka du träningsflitiga! :)

Kram!

2010-11-01 @ 06:58:06
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0