Julkalender...

Det var många år sedan som jag hade en egen julkalender. Berättade för Marcus att "Body shop" har en julkalender som verkar trevlig... Tänkte inte så mycket mer på det så gissa om jag blev överraskad när han kommer hem med en present till mig...


Den var visst som kompensation för alla blommor som jag "aldrig" får... *ler*

Å, vad spännande att få öppna en lucka varje morgon under december!!!

Har ni nån egen kalender???

Lussekatter + annat gott ska tillverkas idag. Snön vräker ner så det känns som en väl investerad innedag. Undrar hur länge till det kan snöa!???

Kommentarer
Postat av: sanna

Nej jag har ingen egen kalender:(

Vilken fin överraskning för dig

kram

Sanna

2010-11-27 @ 18:24:31
Postat av: Beffa

Hih, jag fick en av Stefan! :) Blev jätteglad, önskade mig en förra året också, så trodde aldrig att jag skulle få en i år direkt! Han tyckte Marcus kommentar var väldigt bra, så nu lär jag väl inte få några blommor :P haha!!

Det ska bli så roligt å mysigt att öppna varje dag!



Jag har gjort en egen kalender till Stefan också! :) Lite jobbigt att slå in massa små klappar men ganska kul också!

2010-11-28 @ 00:06:43
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad gullig han är! :D Och vad skoj! Du får berätta sen vad som är i :D

Jag har två chokladkalendrar, men jag är inte så jätteförtjust i chokladen ;)

Kramis

2010-11-28 @ 18:25:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Annette

Vilken bra överraskning!!! En sån skulle jag också vilja ha!!! Jag brukar få en hemgjord kalender av P, med 24 små presenter. Men i år är han så förkyld att han inte kommit iväg till affären ännu :-(. Han har dock sagt att jag kan nog vänta mig en senare. Hoppas det :-)



Kram Annette

2010-11-30 @ 22:23:16
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0