Min vinst...

Jag har fått flera frågor om min vinst hos Dahlarna förra veckan. Hur ser den ut?? Å framförallt, hur stor är den å är den lika fin i verkligheten som på bild!??? Vinsten kom från RoyalDesign.se å jag hade ett mail dagen efter vinsten presenterades (i fredags). I måndags skickades paketet och jag fick det igår förmiddag. Helt suverän service!!! Tycker det är så kul när det funkar bra så jag måste få skryta på dom lite. *ler*




Härligt högblank svart!! Passar perfekt bredvid tv:n!! *ler*

Jag blev så otroligt nöjd med skålen. Det ÄR finare i verkligheten än den är på bild!!! Lagom storlek för oss, vi har inte många skålar i den storleken. För tillfället får Marcus äpplen husera i den. Han älskar äpplen, själv får jag typ "magkatarr" om jag äter äpplen så jag får avstå. Men det går bra om dom är tillagade i typ en paj eller så...
För att ni ska få en hum om hur stor den är så kan jag berätta att det är svenska äpplen (alltså lite mindre i storleken).

Nä, nu har jag inte tid att sitta här. Vi ska äta middag å sen skynda iväg till Folkets Hus å lyssna på Mattias Klum. Det ska bli kul!!!

Sen kan jag ju nämna att jag har helg nu. Har bara jobbat några timmar i eftermiddag och tog ledigt ikväll för att kunna gå på föreläsningen. Det känns så skönt vill jag lova!!

Hoppas ni får en trevlig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Liza

Supernice skål!! Användbar och snygg!me like

Ha en riktigt skön kväll du också!

Kram!

Liza

2009-09-17 @ 17:06:35
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: inteutanmindotter

Fick för mig att det "bara" var en sorts godisskål, men nu ser jag ju att den är betydligt större än vad jag trodde, eftersom det ryms sådär många äpplen i den!

Grattis till vinsten! =)

Kramar i massor!!!

2009-09-17 @ 19:23:22
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Valley Girl

Hejsan! Grattis till vinsten, visst är det kul att vinna nåt ibland! Men du hade inte behövt berätta att det var Svenska äpplen, det såg jag med en gång och blev sugen, äppelfantast som jag är! Dom ser helt annorlunda ut än dom jag får käka här: kaliforniska äpplen - eller-vad-det-nu-är... :)

2009-09-17 @ 20:51:08
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Vilken härlig vinst! Den är jättefin verkligen!



Kul att du är med och tävlar på min blogg!

2009-09-17 @ 21:41:43
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Den är jättesnygg! Blir lite sugen på en sådan. Får väl se om den finns på extrapris på Cervera dom här dagarna när de firar.

Kram

2009-09-17 @ 23:39:58
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Annette

Kul att du vann den fina skålen!! Den är ju jättesnygg!



Ha en fortsatt fin helg!



Kram Annette

2009-09-19 @ 22:59:18
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0