Shoppingrunda...

Var jag på igår med Ulrika och kom hem tomhänt! Jag var sååå arg för skorna som jag ville ha fanns inte i min stolek å verkar efter lite googlande vara slut i hela Sverige!!! Usch, vad jag var sur. Provade dock ett par stövlar som var sköna och faktiskt billigare än "Mina skor" som jag sett ut (och som Ulrika köpte). Önskar dig all lycka med skorna, du kan nu använda dom med vetskapen om att i alla fall en person suktar över dom!!!  Vi hittade även en väska som vi båda gillade men jag köpte den inte... Är inte det "vuxenpoäng"??? Jag menar, gå ut för att handla men sen "tänka över saken"...

Hur som haver så tog jag med mig Marcus på stan idag för att han skulle få agera smakråd och "hålla i börsen". Provade ännu fler skor men det slutade med att det blev stövlarna jag provade igår. Gillar dom jättemycket idag!!


Skorna är av märket "Rieker", har aldrig hört talas om det men enligt hon på affären ska dom va bra!??
Supersköna är dom å lagomt härligt "luddiga" på insidan. Inte för höga heller, perfekta för vardagsanvändning. Färgen är svart även om dom ser lite bruna ut på bilden. Nu när skorna inte var så fasligt dyra så gick vi även förbi så jag kunde visa väskan jag sett... Å, döm om min förvåning när Marcus säger... Den är snygg, tycker du ska köpa den!!! Lyckan var fullständig!!!


Lite "mittemellanstor" är den... Eller som man oxå kan säga, aldeles LAGOM! (Å, jag vet en som suktar över denna!!)

Känner att jag är mycket gladare idag. Igår var jag riktigt butter å ont i huvet fick jag på eftermiddagen. Sen att vi ska jobba sista kvällen för i veckan gör ju inte saken sämre...

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: sanna

Hello



Skorna och väskan var jättesnygga!



kram

2008-10-23 @ 13:44:43
Postat av: Lallis

Jättefina ju:)

och så ser jag en stor tendens till att aldrig hitta det jag vill ha, när jag vill ha det. Men när man inte alls ska ha något så trillar man liksom över det mesta.s

Kram Lallis

2008-10-23 @ 16:23:06
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh vilken snygg väska OCH skorna!!! Får man fråga vart du har köpt dom??

Kram

2008-10-23 @ 22:48:58
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Gissa vem?

Tjenixen! Ja, snygga val av stövlar och väska!

Väskan liknar min som jag köpte (i form, färg och storlek), fast min har en metallgrej på. Vad kostade din??



Kram

2008-10-24 @ 00:39:42
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Marianne

Snyggt och mycket Maria:)

Kram

2008-10-24 @ 06:57:48
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Åh hå hå vilka snygga grejer! :)

Hoppas träningen gjorde susen nu och att du blev piggare.



Kram

2008-10-24 @ 10:30:27
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0