Träning v.20

Ja, i veckan har det varit en typ av "vilovecka" för mig, Har varit extremt trött å har inte orkat ta mig till Iksu för att köra några pass. Ett besök där blev det ju men det var för massagen (inte helt fel det heller). Så veckans träning sammanfattas lätt...

3 långpromenader

Får se vad veckan bjuder på?? Bättre väder hoppas jag på så det blir trevligare att va ute å röra på sig. Det är ganska fullbokat i veckan med frissa tid, tandläkarbesök mm. Till frissan går jag gärna men när det är dax för tandläkaren så kan jag gärna byta det mot nåt annat. Hua, så hemskt det är!!!

Hoppas veckan blir bra för er!!

Kommentarer
Postat av: Petra M-L

Tre långpromenader låter ju ganska bra! Vart brukar du promenera som mest? Min mor & far brukar ju som bekant också promenera mest varje dag; de går ofta från Maxi och sen runt hela stan! Eller runt Nydala.. Här där jag bor har det varit alldeles för varmt för att vara ute och promenera, då ska man hinna ut kl 7 på möra innan solen har värmt upp luften. Då är det skönt!

2008-05-20 @ 06:00:33
Postat av: julia

Vill du byta en tomatplanta mot en chilipeppar?

2008-05-21 @ 15:29:47
URL: http://starkningspetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0