Man ska aldrig sluta förvånas...

ljus


Jag har gjort nåt idag som jag aldrig trodde om mig själv... Jag var på nyinvigningen av Rusta!!! Trängdes med en massa "tokar". Varför blir folk som tokiga när det annonseras att det är "billiga" grejer????? Att vuxna männinskor tror att dom kommer fram fortare för att dom trängs??? Ja, det övergår mitt förstånd. Men jag var oxå där och tänkte att det skulle va nåt att köpa och vad blev det..? Jo, några ljus!!!

Sen bar det vidare till Willys där dom hade Gainomax 3 för 30kr, billigt!! Köpte på mig 12 st, perfekt efter träningen så man slipper bli "överhungrig" innan man kommer hem å får äta. Och jo, ljus hade dom där oxå bara billigare än på Rusta! Så det blev några ljus till.


Det är bara att inse att man blir lurad av alla annonser så blir det kanske lättare!? Men det känns kul att ha fyllt på ljusförrådet i alla fall. "Nu när det börjar bli ljusare på kvällarna" som min käre sambo uttryckte sig... Ja, men ljus är ju alltid mysigt, tycker jag.
Fick i alla fall beröm när jag kom hem för jag köpte inge godis eller andra onödiga saker. Hi, hi, alltid något va???

Nu gäller det att ladda inför sista arbetspasset för veckan. Känns skönt med ledig fredag imorgon!! Hoppas ni får en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

de e alltid kul med lite nya fina ljus där hemma! ja folk dras till annonser där det star rea, fynd, billiga grejer..sa e de , e precis likadan själv :-) man e sa nöjd när man känner att man gjort ett riktigt bra kap!

2008-03-27 @ 16:04:14
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Ida

Ja folk blir som tokiga då det är billigt=)!Näe men det är ju alltid kul att fynda, då kan man köpa nå mer för då har man ju "tjänat" på affären,eller hur!?Vi låssas det i alla fall.Kram

2008-03-27 @ 23:56:45
URL: http://www.minatrerum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0