Ps jag älskar dig!

Jag har nu läst en bok som är helt annorlunda än dom andra jag slukat den senaste tiden. Kände att jag behövde läsa något annat än bara deckare å krimilalromaner. Tyckte att "en bok i Marian Keyes stil" skulle passa bra, lätt och rolig. Ja, lite rolig var den men oxå väldigt jobbig att läsa vissa delar. Boken handlar om en tjej vars man dör och om hennes sätt att "fortsätta leva utan honom"... Hon får hjälp på vägen av... jo, hennes man!!!
Jag kan varmt rekommendera den här boken den ÄR trevlig trots att tårarna rann flera gånger!! Jag är duktig på att leva mig in i böckerna jag läser.
Ps jag älskar dig! av Cecelia Ahern är en bra sommarbok!!


Bilden lånd från Adlibris.se

Jag har tagit ledigt imorgon för att baka inför det stora kalaset på lördag. Det ska bli smörgåstårta och diverse annat.
Min kära mor fyller ju 60 år!!! (Hon fyller i juli men vi firar henne på lördag).
Känns skönt att få lite sovmorgon, böjar ju annars 06.30..
Nä, nu ska jag se hur det går för Ryssland...

Kommentarer
Postat av: Malin med Johan och Linn

Meeeeen just det ja. Du fick ju ledigt imorgon och jag missade helt att önska dej en härlig sommar. Får ta det denna vägen istället. Jag går ju på semester på måndag. Ha det så jätteskönt i sommar så ses vi efter semestern



Förresten visst är den bra boken du precis läst.

2008-06-26 @ 21:27:05
Postat av: Isabels värld

Den boken står i hyllan oläst av någon anledning. Kanske man skulle ta och läsa då. Vilka fina saker du pysslat ihop här nedan!!! Ha en trevlig helg! kram Pernilla

2008-06-27 @ 10:55:26
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för boktipset! Tycker ju Marian Keyes är en härlig författare så jag borde tycka om den här boken också.



Vad roligt att du är med och röstar om priset till tävlingen, skålen ser ut att vara en stor favorit. Ha en trevlig helg du också, kram Sandra

2008-06-27 @ 11:36:29
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Annelie

Hej, tack för din titt hos mig! Våran förvaring för tidningarna är köpt på ikea för ca 2 år sedan, ska egentligen sitta på en list, men den passade ine så vi körde utan!



Fortsatt trevlig helg/Annelie

2008-06-28 @ 00:07:22
URL: http://vardagstugg.blogspot.com/
Postat av: Livet i byn

Den boken vore nåt för mig. Jag gillar sådant berättelser.



~Livet i byn

2008-06-28 @ 14:37:22
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Emma

Har också läst den boken, gillar den också!!

2008-06-29 @ 21:29:42
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0