Vinn en Nikon D60....


Med anledning av mitt förra inlägg så kommer väl denna tävling väldigt passande!??
Jag som är på jakt efter en egen digitalkamera och har kollat runt å frågat runt hur mycket som helst. Nu sitter det i pengarna, så att vinna en skulle ju göra mitt liv sååå mycket roligare!!

Digitalkameror är ju som en djungel för en amatör som jag, det är bländare, slutartid, brännvidd å ja, you name it!!

Nu förstår ni ju alla att det inte är nån idé att ni går in å tävlar för vi kan ju alla vara överrens om att det är JAG som bör få vinna denna tävling!?? (ler)

Men vill ni vara med får ni skynda er för sista tävlingsdagen är självaste Nyårsafton!!! Klicka här för att komma direkt till tävlingen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

För din skull väljer jag att inte delta i tävlingen, jag menar...då har du ju mindre chans att vinna, eftersom det då blir mer deltagare! ;) skratt

Hoppas nu att du vinner, för som du skrev, du är ju verkligen värd att vinna den...efter allt ont!! =) KRAMAR I MASSOR!

2008-12-30 @ 15:05:00
Postat av: hemmabloggaren

Lycka till i tävlingen, jag håller på dig!

2008-12-30 @ 16:42:49
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: victor

Hej, Skriv under min lilla petition om åldrandet där jag vill ha 1000 underskrifter :)

Du kan göra skillnad! Hjälp vetenskapen besegra åldrandet,annars besegrar åldrandet oss själva!



http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

2008-12-30 @ 17:02:41
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0