Utmanad - "8 saker"...

För några dagar sedan blev jag utmadad av Jenny med bloggen Jennys hus. En rolig utmanig som jag tänkte att det är hög tid att ta tag i så här kommer mina 8-saker...

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Csi
2. Csi NY
3. Csi Miami
4. Roomservice
5. Sjukhuset
6. Nytt läge
7. Criminal Minds
8. Oprah

8 saker jag gjorde igår
1. Snoozade
2. Jobbade
3. Var till tandläkaren å lagade min trasiga tand...
4. Blev 1600kr fattigare pga ovan nämnda tand!!!
5. For på Spinning fast jag var trött å ville egentligen bara slappa på soffan
6. Pysslade lite inför fredagens middagsbesök
7. Kollade in mina bloggvänner
8. Läste en stund innan ögonen föll igen

8 saker jag ser fram emot
1. Jul
2. 27 december för då kommer mor...
3. Nyårsafton å vad som kan bli av då!????
4. Thailandsresan
5. Sommaren
6. Fredagkväll förståss
7. En vinter med SNÖ!!!
8. Att träningen ska ge synliga resultat...

8 favoritrestauranger
1. Gandhi
2. Gandhi
3. Gandhi
4. Gandhi
5. Gandhi
6. Hard rock café i San Antonio, Tx
7. Gandhi
8. Inte för att jag är tjatig men det får bli Gandhi!!! Absolut BÄST MAT i Umeå...

8 saker på min önskelista
1. Massage
2. Isa form-tavla
3. Twilight- böckerna
4. Eva Solo kandelaber
5. Ny tv-bänk
6. En "Wake up light"
7. Salladskål, Höganäs
8. Åså, att alla mina nära å kära får vara friska å må bra...

Sen ska jag utmana 8 st. Men jag har sett denna utmaning hos så många så jag väljer att utmana den som känner sig "manad"... Häng med vet ja!??

Kommentarer
Postat av: Petra

8 SAKER DU GJORDE IGÅR NR 6: Fixade inför MIDDAGS besöket!?! Är det middag på fredag?!?! Jag har bara uppfattat att det är glöggkväll!!! Har jag missuppfattat fel, eller är det rätt?!? Kram, vi kommer ju tidigare om det är OK pga Ally som nog vill hinna träffa er innan hon ska sova! Kraaam igen... /Petra m. familj

2008-12-10 @ 15:18:58
Postat av: Valley Girl

Du är för rolig! :) Absolut en som gillar Gandhi, har dom ingen konkurrens!? Jag vet min morbror J-E gillar också Gandhi... Vi har en indisk familj bredvid oss och det doftar uuunderbaaart från deras hem, när vi kommer hem från jobbet!



Ha det bra ikväll, själv ska jag jobba nu!

2008-12-10 @ 17:04:39
URL: http://vardagsprat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0