Lugn söndag...

ljus

Tjejmiddagen igårkväll var riktigt trevlig med massor av god mat och trevligt "catch up". Vi kom på att det nog var 2 år sedan vi hade en liknande middag och kom överrens om att det inte får gå så länge till nästa gång...

Tog sovmorgon imorse å sen bar det av till bror för att äta middag. Mamma var där och hade lagat riktigt goda biffar med fetaost, oliver och tomater i. Mums var det å en massa gofika till efterrätt. Nu har vi kommit hem å känner oss slöa å trötta. Det får bli en lugn filmkväll med tända ljus å mys och det är ju inte fel att avsluta veckan så!!

Jag som skrev tidigare när det var "färgtemavecka" att grön inte är min favoritfärg... Well, jag måste dementera det nu. "Limegrön" har blivit en vårfavorit och jag känner att jag vill ha mer av den färgen hemma, måste bara övertyga sambon att den är fin. Han tycker att det är en "kräk"-färg som han sa en gång. Jag smygbörjar vänja honom med dom här ljusen.. 

Kram på er!! 

Kommentarer
Postat av: susanne

fint fat du har under ljusen/kram

2008-04-07 @ 08:47:26
URL: http://angelsusanne.blogg.se
Postat av: Pernilla

Fina ljus! Jag har också köpt nya blockljus idag faktiskt, gröna och rosa blev det här. Trevlig kväll! Kram

2008-04-07 @ 18:02:22
URL: http://isabelsvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0