Längtan efter solen...

palm Haad salad

Jag har haft en enorm längtan efter solen dom senaste dagarna! Den har retfullt befunnit sig bakom tjocka moln och jag har känt mig trött och hängig MEN i eftermiddag visade den sig och genast blev humöret bättre!!! När jag längtar som mest så tittar jag på bilderna från vårat älskade Haad salad och drömmer mig tillbaka. Det var en riktig "paradisstrand"!!

Känner som att jag blir bortskämd i veckan, idag var vi nämligen bjudna till Magda på middag. Så det var bara för mig att åka dit efter ett BP-pass och bli serverad mat. (Marcus fick visa sin hjälpsamma sida innan middagen). Jag tror att detta kan bli en vana fort, en trevlig sådan. Någon mer som känner sig manad att bjuda mig och min härlige (fortfarande förkylde) sambo på middag så tackar vi väldigt gärna ja??!!

Imorgon kommer älskade mor!! Det ser vi fram emot, Välkommen ska du vara!!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Den bilden är verkligen något att längta till. Men...här hade vi det riktigt vårfint idag så jag tog en lång promenad och såg EN blåsippa, krokusar och snödroppar i massor och träden hade gröna små knoppar men det är ju inte som hemma i Umeå att dom slår ut på en gång när dom fått knoppar utan dom tar jättelång tid på sig!! Våren är en så härlig årstid - och man har hela sommaren framför sig:)
Jag ser också fram emot att få komma hem och krama om er. Vi ses imorgon:)))

2008-04-02 @ 20:48:55
Postat av: julia

Ååå, sol tack! Jag håller helt med dig. Plötsligt är humöret på topp tillsammans med en känsla av oövervinnelighet - då är det solen som smugit sig fram. Tur att vi går mot den ljusaste tiden och att sommaren snart är här! Kram!

2008-04-02 @ 21:49:49
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: Johanna

Vilken härlig bild att drömma sig bort till....

2008-04-03 @ 10:03:59
URL: http://sodralycke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0