Sunset...

När vi åkte hem i lördags så mötte vi denna synen... Marcus fick stanna efter vägen så jag kunde fota...






Dom 2 övre bilderna är tagna i Olofsfors å den nedersta är tagen i Lögdeå.

En underbart vacker solnedgång å en riktigt trollsk dimma. Det var som ett skådespel å jag blev alldeles lyrisk. Tydligen så låg inte dimman länge utan den försvann strax efter att vi fotat. Sen är det ju så att det var mycket vackrare i verkligheten än det blir på bild.

Känner mig lite trött efter det första kvällsarbetspasset men samtidigt så njuter jag fortfarande av vår härliga helg!!!

Hur är det för er denna vecka???

Kommentarer
Postat av: fia

Det va vackra bilder du stannade och fotade . Ser helt magiska ut .

2010-02-09 @ 11:02:11
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: AKO

Vad BRA att Marcus gick med på att stanna! Jag vet hur det kan vara med ovilliga chaufförer som bara rynkar på näsan när man vill att de ska stanna för att man bara måste fota något. Det blir så vackert med dimman och kvällsfärgerna!!



Tänk om du kunde hjälpa mig med mitt "dilemma" på min blogg...

2010-02-09 @ 15:43:56
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Marianne

Helt magiska bilder!!!!

Kramkram

2010-02-09 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0