"Pyssel" på G...

Vi svängde förbi på Expo idag innan vi for hem. Införskaffade dessa småburkar för kommande "pyssel"...


Vad tror ni att det ska bli??? Svaret kommer när det är klart (så kanske får ni vänta ett tag!??)

I fredags fick var vi på en snabb sväng ner på stan å då fick denna fina lyckta följa med hem!!


Den fick platsen bredvid TV:n så att man kan se den från soffan, gillar den skarpt sen jag såg den hos Isabels värld. Den finns i svart oxå, på Clas Ohlson...

Nu väntar jag på middagen å sen ska vi till Anna, som nyss kommit hem från Florida, en sväng innan det bär av för att testa "Funktionell träning"... Ska bli spännande att prova på!!

Vill även passa på att tacka för alla fina kommentarer jag fått för veckans "Fototriss", jag blir sååå glad å varm inombords! Tack så jättemycket!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vilken fin lykta! Ska bli skoj att få se den "live" nästa gång vi kikar förbi. Spännande också att få se vad det kan tänkas bli med burkarna...anar jag någon julklapp av något slag!! Kramen! /Petra

2008-11-11 @ 20:11:46
Postat av: Anna B

Vi vill ju veta NU! Hur ska vi kunna vänta? Oj så nyfikna vi kommer att vara innan vi får se! Kram Anna

2008-11-11 @ 21:16:53
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Anonym

Visst är det skoj att få höra saker om ens barndom!? Jag minns inte ett dugg ska jag ärligt säga...lider ju lite av "demens"!

Hoppas ni inte lider allt för mycket att träningsvärk idag! + att ni har möjlighet att kika förbi på middag på lördag! Ni får höra utav er.

Kramar på er!

2008-11-12 @ 08:47:33
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Valley Girl

Det där ska bli kakburkar i present/julklapp! Hembakade kakor! Åsså ett fint tyg ovanpå tippar jag...



Kram, kram!

2008-11-12 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0