Pragbilder, del 2...

Hög tid att fortsätta visa er några fler bilder vi tog i Prag.

Dessa bilder togs när vi åkte med "bergbanan" upp till "Lilla eiffeltornet" och fotade vyer över stan däruppe...


Bergbanan som vi åkte upp i...


Delar av "Pragborgen" sett uppifrån...




"Karlsbron" sett uppifrån...




Promenerade ner för berget å fotade från en annan vinkel...


Ännu en annan vinkel...

Har ännu inte hunnit med att redigera alla bilder men det kommer fler eftersom. Ska nog hitta lite tid i helgen tror jag!?? Allt beror väl på vad vi får för väder!?!

Snart dax att ge sig iväg till veckans sista arbetspass. Känns skönt med ledig fredag imorgon...

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad jag längtar tillbaka till Prag nu! :) Men nu blir det Paris om tre veckor, får väl nöja mig med det ;)

Skoj att prata med dig förut vännen!

Kram!!

2011-05-19 @ 15:47:00
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Freedomtravel

Fin stad! Vi hann inte se så mycket när vi var där eftersom vi hade två rastlösa tonåringar med oss, kanske blir det mer vid annat tillfälle... ;)

2011-05-19 @ 21:05:57
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Annette

Låter lite läskigt med bergbana för mig som är höjdrädd... Men fina bilder. :-)

Ha en fin helg!



Kram Annette

2011-05-20 @ 19:01:51
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0